כאשר תוכנן הבניין הראשי החדש של קוקה קולה בדרום אפריקה, אחת המטרות העיקריות הייתה לאפשר לעובדים גמישות בחלל העבודה באמצעות שילוב בין חדרי ישיבות, מרחבים פתוחים, פינות לשיחות פרטניות (Huddle Rooms) ואודיטוריום מרכזי

תמונה - AV-magazine

לאחר ייעוץ עם פירמת CKR, חברת האינטגרציה המקומית שנבחרה הייתה  Panavision Evolve. מלבד תכנון מדויק של כל פרט, החברה נדרשה לעמוד בסטנדרטים הבין לאומיים של קוקה קולה.

המערכת שבה החליטה פאנאויז'ן להשתמש לצורך התצוגה האלחוטית היא AirMedia של קרסטרון, בעוד מערכת השליטה בלוחות הזמנים בחדרי הישיבות התבססה על פלטפורמת Fusion (גם כן של קרסטרון) ומסכי המגע מדגם  TSS-752 (בגודל 7 אינץ'). 

בעזרת שתי המערכות הללו, העובדים יכולים לשתף קבצים ומצגות מכל מכשיר באמצעות אפליקציה באופן אלחוטי, וקיימת גם אפשרות מתן גישה לאורחים מבלי להסתכן בזליגת מידע. מערכת לוחות הזמנים מאפשרת לנצל את החדרים באופן מקסימלי ולצמצם את הזמנים בהם הם אינם בתפוסה.

מלבד זאת, הותקנו בחדרים השונים מקרנים מתוצרת פנסוניק, מסכי תצוגה גדולים תוצרת שארפ וסמסונג (75 אינץ בחדרים הקטנים ו-90 אינץ בשלושת הגדולים), מיקרופונים של Shure ומצלמות של סיסקו. לכל אלו התאמה אופטימלית לפלטפורמות של קרסטרון.

האודיטוריום כחלל עבודה נוסף

אחת ההחלטות שלא נתקבלו מראש הייתה חלוקה של האודיטוריום לשלושה מתחמי עבודה נפרדים עם מערכת להפרדת רעשים. הפלטפורמה של קרסטרון יודעת לשלוט בכל חדר באופן נפרד הודות לחיישנים מיוחדים שהיא מחוברת אליהם והשליטה נעשית דרך מסכי מגע גדולים יחסית (TST-902 בגודל 8.7 אינץ'). בנוסף משולבת באודיטוריום מערכת רמקולים חכמה המסוגלת להגביר את קולו של הדובר על פי תכנות מראש בהתאם לאירועים שונים והרצאות באודיטוריום.

כמו כן הותקנו באודיטוריום נקודות גישה אלחוטיות ורגילות התומכות הן בציוד המובנה במקום והן בציוד העבודה האישי שהעובדים מביאים מן הבית (Bring your own device).

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG