יצרנית מכוניות המרוץ מקלארן משתמשת בטכנולוגיית חדרי הוועידה של לוג'יטק על מנת לשפר את יכולות התקשורת בחברה הצומחת ולצמצם את המרחק הווירטואלי בין משרדיה ברחבי העולם

כאשר אתה עוסק בייצור ותכנון של רכבי ספורט לשימוש נהגים מקצועיים, גם הפרטים הקטנים ביותר יכולים להכריע את חלקיק השנייה הקריטי שבין הפסד לניצחון, ולכן מקלארן חיפשה את פתרון חדרי הוועידה הטוב ביותר שעומד בסטנדרטים האלו; בנוי היטב, עמיד, נראה מצוין ותומך בהתרחבות גלובאלית ופתיחת משרדים בארה"ב וסינגפור. חדרי הוועידה של Logitech מספקים בדיוק את הפתרון הזה ומאפשרים לעובדי החברה לשמור על תקשורת קרובה ומפגשים וירטואליים המתקיימים פנים מול פנים על פי המקובל בחברה.

מנהל ארכיטקטורת ה-IT של מקלארן, פיל ברימאקומבי, מסביר כי הפתרונות הקודמים היו יקרים, מורכבים להטמעה ולא היה ניתן לתחזק אותם מבלי להשתמש באופן בלעדי בידע שנצבר אצל אנשי ה-IT. לעומת זאת, הפתרון אותו מציעה לוג'יטק עובד באופן מאוחד: חיבור פשוט "Plug and Play", ספק אחד, עדכוני קושחה סטנדרטים ופלטפורמת תוכנה אחת התואמת לסטנדרטים המקובלים בתחום ולכן יכולה להתממשק גם מול ציוד אחר. כל אלו מאפשרים גם למבקרים חיצונים ולא רק למי שעובד באגף הטכנולוגי של החברה להשתתף בקלות בוועידות מבלי להיות תלויים בפלטפורמת תוכנה אחת ספציפית.

לסיום מסכם ברימאקומבי, הדרישה כיום לפתרונות וועידה טובים יותר והדחיפה שלהם כלפי מעלה מגיעה מצד המשתמשים בארגון ולא דווקא מאנשי ה-IT. מצד שני, קלות השימוש והפשטות של המערכות האלו מאפשרות לאנשי ה-IT להפנות את המשאבים שלהם לחלקים אחרים בארגון.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG