Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שלישי, דצמבר 2
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית לנסוע בסרט
    סקטורים

    לנסוע בסרט

    גיל גייכמןBy גיל גייכמן6 בדצמבר 2017Updated:19 במרץ 2023אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    ההמתנה של חברות התוכן והשיווק לרגע שבו יוכלו להכניס לרכב תכנים מתקרב ובא. חברת אינטל הודיעה על שיתוף פעולה עם ענקית ההפקה Warner Bros על מנת לפתח יחד חוויית בידור ייחודית שתתאפשר בתא הרכב האוטונומי

    אם אתם שייכים לקהילת הנהגים שמעדיפה חוויית נהיגה שקטה ונטולת תכנים – תיהנו מזה כל עוד אתם יכולים, כי כל זה עתיד להשתנות ממש בקרוב.
    הביטו סביבכם. לא משנה היכן אתם נמצאים, בבית, במסעדה או בתחבורה ציבורית, קרוב לוודאי שרוב האנשים צופים במסך כלשהו. החל מבדיקה של תיבת המייל או הרשתות החברתיות, סרטוני יוטיוב, סדרות ועוד. מה שנחשב בעבר כפעילות המתרחשת בבית בלבד, מתרחש כיום מכל מקום הודות לטכנולוגיית הענן.

    המקום היחיד שכנראה נשאר נקי מחוויית תוכן ויזואלי הוא הרכב, לפחות עבור הנהג. בזמן שטכנולוגיית התקשורת ושירותים דיגיטליים נוספים מוטמעים ברכבים חדשים המצוידים ב Wi-Fi, נדרשים הנהגים לשמור על קשר עין עם הכביש במקסימום ערנות, ולהימנע מעיסוק בדשבורד בזמן הנהיגה.
    אך כל זה עומד להשתנות הודות למעבר לעידן הרכב האוטונומי. חברות המספקות תוכן מצפות ליום שבו נהגים לא ידרשו לנהוג בעצמם, וזו תהיה השעה שבה יוכלו להוסיף לחלל תא הרכב אמצעי תוכן מגוונים להנאת הנוסעים. לפני כחודש הודיעה אינטל על שיתוף פעולה עם ענקית ההפקה Warner Bros לפיתוח חווית בידור ייחודית שתתאפשר בתא הנהג.

    לאכול פופקורן במקום לאותת

    "הגדילה וההתפתחות של תעשיית ה- AV תאפשר לנו ליצור את אחת ההרחבות המדהימות ביותר של בידור איכותי לקהל הנוסעים של המחר", מסר מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ'. "המעבר של הצרכנים ממצב שבו הם נוהגים למצב שבו הם פשוט נוסעים או שוהים ברכב בזמן הנסיעה, ייצור עלייה משמעותית בכמות צריכת התוכן שלהם כשהם על הכביש".

    מסכים לצפייה בסדרות ובסרטים אינם הדבר היחיד שיוטמע ברכבים. מנכ"ל אינטל ציין שהנוסעים ייהנו מחוויות שלא ראו כמותם הודות לטכנולוגיות של מציאות וירטואלית ומציאות רבודה שיותקנו בתא הנוסעים. למשל, מעריצי באטמן יוכלו ליהנות מנסיעה ברחובות גות'אם בשילוב עם מציאות רבודה אשר תציג בפניהם תכנים ופרסומות שיוצגו מחוץ לרכב.

    ענקית השבבים וענקית הסרטים הן שתי חברות מתוך חברות רבות שנושאות את עיניהן לעבר שוק הבידור החדש של המחר. דו"ח מיוחד של  Young & Ernst משנת 2016 צפה שמערכות הבידור של הרכבים עשויות להזניק את מחזור תעשיית הבידור בכ- 20 מיליארד דולר בשנה. "זהו מסע אל מערכות הבידור של המחר", מסר טד שילוויץ מחברת Paramount Pictures, להפקה ולהפצת סרטים. לדבריו, "חברות הפקה רבות כבר בוחנות את הנושא הזה וחוברות לשותפים אסטרטגיים לשלבי תכנון וביצוע".
    שילוויץ הוסיף שתעשיית הבידור רואה ברכבים האוטונומיים כנדל"ן לכל דבר, שבו אפשר להציג תוכן: "אם מסתכלים על השמשה ועל החלונות הם כבר לא חלונות, אלא מסכים שיותאמו לאינטראקציה עם הנוסעים בצורה נוחה ביותר".

    לצד ההתפתחות של הרכבים האוטונומיים גם עיצוב הרכבים ישתנה לגמרי. תא הנהג ומערכות שליטה אחרות יוסרו, מה שיאפשר להפוך את סביבת הרכב לתיאטרון דיגיטלי ענק. "אם אין צורך בהגה או בכיסא נהג, החלל הפנימי של הרכב ישתנה", הסביר אלכס היליגר, מהנדס בכיר במחלקת הפיתוח והמחקר של חברת מרצדס. "עיצוב פנים הרכב יכול להיות באווירת לאונג', והנוסעים יכולים לשבת אחד מול השני אם הם רוצים. אנחנו יוצרים חזון מחודש של כל חווית הנסיעה בכלי תחבורה פרטיים".

    בנוסף, כשיכנסו התכנים יגיעו גם הפרסומות, ולכן הרכבים האוטונומיים הם גם חלומם של המשווקים. עולם השיווק יוכל לשווק ולהנחות נוסעים כיצד להגיע פיזית לעסק מסוים ולהמליץ על קניית מוצרים.

    Warner Bros
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleפייסבוק משיקה את גרסת המסנג'ר לדור ה- Z
    Next Article פתרונות וועידה מתקדמים מבית ClearOne בישראל
    גיל גייכמן

    מאמרים אחרונים

    MAXHUB Xboard V7: הלוח החכם שמביא רעיונות לחיים

    קרא עוד

    כך מכשיר ה-UC San Diego את דור ה-XR הבא עם סוני SRD ו-mocopi

    קרא עוד

    כך טכנולוגיה יכולה לאזן את החזרה הרצויה למשרד

    קרא עוד

    עתיד חוויית האירוח על פי פיליפס

    קרא עוד

    Samsung מציגה סדרת מסכים חדשה לשוק המלונאות – HU8000F

    קרא עוד

    מהאופרה לחדר הניתוח: טכנולוגיית המיפוי שמשנה את הרפואה

    קרא עוד

    LG פורצת דרך בחינוך: בינה מלאכותית ומסכים חכמים משנים את הכיתה

    קרא עוד

    Crestron Flex: הפתרון האולטימטיבי לשיחות וידאו באיכות גבוהה לעידן ההיברידי

    קרא עוד

    MATROX מציגה: פתרונות AV מתקדמים למוסדות חינוך – שילוב אידיאלי של איכות, שליטה ואמינות

    קרא עוד

    תודו לנו אחר כך. הכירו את Time OS – בוט AI לשיחות קונפרנס (גם) בעברית !

    קרא עוד

    רפואה בזום-אין! משפחת מצלמות ה PTZ של Aver לתחום הבריאות

    קרא עוד

    Boom! חדר ישיבות גמיש ומעניין

    קרא עוד

    סדרת המסכים החדשה של סמסונג- מקסימום חינוך מינימום IT

    קרא עוד

    דאסו סיסטמס נכנסת לשלב הבא של פרויקט "הלב החי" עם תאום וירטואלי מבוסס בינה מלאכותית

    קרא עוד

    ‏פתרונות מתקדמים לתחום הפרסום המסחרי של LG הוצגו ב ISE בברצלונה

    קרא עוד

    מהצ'ק אין ועד החדר – הכל דיגיטLG. המהפך במלון Charlotte Marriott City היוקרתי

    קרא עוד

    לימודים גבוהים בסטנדרטים גבוהים – LG מלווה את התואר הבא שלכם

    קרא עוד

    שיתוף הפעולה של דאסו סיסטמס מניב מדריך פורץ דרך לשימוש בתאומים וירטואליים בניסויים קליניים

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.