פתרונות האודיו והוידאו של Poly מציעים לספקי שירותי הבריאות דרכים חדשות ושימושיות ליישם 'טלרפואה' תוך שינוי ושדרוג שיטות העבודה, חסכון בזמן, כסף ובעיקר- שמירה על חיי הפציינטים. 

תמונה - Poly

דמיינו שיחה עם רופא… מדובר באירוע שעלול להיות עתיר חששות מבחינתכם, כמטופלים. עכשיו דמיינו את זה קורה 'מרחוק', בוידאו למשל. פגישה כזו עם יכולות ביטול הרעשים של Poly מייצרת בדיוק את האקו סיסטם הנדרש, ולא רק עבור הפציינט. גם צוות הרופאים מקבל את הכלים המתאימים ביותר לעבודת רפואה 'היברידית' שיכולה לכלול טיפולים בפציינטים אולם גם הדרכות ולימוד שוטף מכל מקום ובכל שעה, וכל זאת לצד אינטגרציה חלקה עם מחלקת ה IT של בית החולים.

מכשירי האודיו והווידאו האיכותיים של Poly מציעים לבתי חולים את האמינות והדיוק להם הם מצפים עבור מתן שירותים רפואיים חיוניים. תודות לרמות גבוהות יותר של תקשורת ויעילות, בתי חולים יכולים כעת להציע את אותה רמת טיפול בשירותים הווירטואליים שלהם כמו אלה המסורתיים.

תמונה - Poly

מרפאות חוץ – בונים אמון עם הפציינטים 

אנחנו חיים בתפר שבין השמרנות לבין אימוץ כלים חדשניים המביאים איתם את האיכות הנדרשת ליישום מושלם. Poly מתגאה באיכויות שמע ותמונה אשר מספקות עוצמה אחרת לטלרפואה אשר יחד עם החיבוריות לכלים השונים מאפשרת לצוותים השונים לנהל פעילות מלאה החל מאבחון וטיפול, וכמובן מעקב. (במקרים מסוימים נדרשת הגעה פיזית)

הפתרון של Poly, על שלל יכולותיו ה'ענניות', מקל על מתן שירותי הטלרפואה תוך שמירה על קשרי לקוחות אינטימיים והגנה על פרטיותם.

שיוויון

בעולם שבו שיוויון הוא ערך עליון, שירותי הטלרפואה הם אבן דרך חשובה עבור אזורים מרוחקים או מוחלשים. עם הציוד המתאים ניתן בהחלט להשיג בריאות טובה יותר עבור אוכלוסיות רבות יותר ואף להכשיר עובדים בתחום הרפואה. Poly רוצה להיות בדיוק שם ולהוביל את התחום.  


תמונה ראשית – Poly

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG