לאחרונה הפיצה AVIXA מייל שעוסק בשאלה כיצד ליצור סביבות עבודה יעילות באמצעות טכנולוגיית AV, והוסיפה אפשרות להירשם לוובינר בנושא. חשבתי, לכמה אנשים בישראל הסוגיה הזו רלוונטית. זאת אומרת שמעניין או חשוב להם ליצור סביבות עבודה יעילות באמת. 

קרדיט - ZOOM

המחשבה הזו לא חלפה לה סתם. אחרי כמעט עשור בתעשייה הזו, ובעיקר בשלוש השנים האחרונות, נראה שישראל קצת מפגרת מאחור בכל מה שקשור ל'סביבות עבודה יעילות' ביחס למדינות העולם המודרני, לפחות ברוב הסקטורים. 

השינויים שנכפו על חלק לא מבוטל מאוכלוסיות העובדים כאן, הביאו לשינוי משמעותי אבל לא עדיין לא כזה שעשה שינוי פנימי אמיתי ב-איך כדאי לתקשר נכון ויעיל היום. 

המייל של אביקסה הציע כטיזר, ללמוד כיצד ליישם Unified commnication, אילו תכונות ויכולות חשובות בטכנולוגיות ה AV על מנת לצלוח פרויקט בהצלחה. להבין איך כדאי לנהל פגישות 'היברידיות' ואפילו איך להשיג חוויית לקוח באמצעות חדשנות טכנולוגית. 

קהלי המטרה של אותו וובינר היו משתמשי קצה ואנשי AV ארגוניים בשלושה סקטורים ספציפיים, מה שהפתיע מכיוון שמדובר בנותני שירות ומקבלי שירות ורמת המקצועיות בוובינר בוודאות צריכה להיות שונה. 

אני לא יכול לחשוב על שם של משתמש.ת קצה אחד בישראל שאני מכיר, שיש לו את התשוקה או התודעה להשתתף בוובינר כזה ומספר אנשי ה AV הארגוניים עדיין זניח. (ויש לא מעט מהם שעושים עבודה נהדרת)

ואז הגיע המייל מזום שגם הוא מזמין לוובינר שבמילים פשוטות אומר – בואו לגלות תכונות וכלים חזקים שיעשו את ההבדל. נציג לכם שיטות מוכחות להשגת ערך גבוה יותר באמצעות זום וכנראה מספר כלים היקפיים.  טוב, זה כבר משהו שתיאורטית מתאים לכל אחת ואחד מאיתנו אבל האם תהיה התלהבות בין אלפי משתמשי הזום הארגוניים? לא בטוח. 

למה בעצם? הנה זווית (אחת מ…) להסתכל על זה. 

במפגשים אישיים שלי עולה לא מעט הסוגייה של אסטרטגיה ותכנון. התכנון נוגע כמובן גם תכנון פרויקטים, רבעון או יותר קדימה, יום ושבוע עבודה, תכנון פגישות ואפילו סיכום יעיל ושיתוף ה Action Items. ואז מסתכלים על היומן של עובד אקראי- פגישות ברצף מבוקר עד ערב, כל היום וכל יום. אז מתי מתכננים ומתכוננים? ומתי מסכמים? 
והכי חשוב- האם מישהו בודק ומנתח את יעילות הפגישות? (גם מול הכמות) מסיק מסקנות ונוקט בפעולות לשיפור? נחשו.  

נשאר לקוות שנגיע יום אחד לעידן שבו עובדים ומנהלים ירצו להעמיק ולייעל את יום העבודה שלהם דרך הבנה ואמונה בחשיבות הדברים. זה גם לא מסתיים שם, זו נקודה אחת מיני רבות בדרך להיות באמת הגרסה הכי טובה של עצמך. 

נרשמים? 


קרדיט תמונה ראשית – ZOOM 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG