פמליה מכובדת אשר כללה את נציגי המותג ונציגי ממשלת סין, ביקרה בישראל להוקיר תודה על שיתוף הפעולה מול יילינק (Yealink) ולתכנן את הפצת הסדרות החדשות של המותג המוביל

תמונות המשלחת - ארגוקום

המשך שליטה בשוק ה SIP עם הסדרות המובילות לספקיות הענן; בזק, פרטנר, סלקום, הוט, ועוד רבות (אותן גם ביקרו), פתיחת שווקים חדשים בתחום SFB/TEAMS, הגדלת נתח שוק המרכזיות הפיזיות והמשך הסנכרון ההדוק במטרה לאפשר תמיכה מעולה למשווקים, אלה עיקרי הנושאים שהביאו את המשלחות מסין לביקור בארגוקום הישראלית. 

ארגוקום, המובילה את תחום טלפוניית ה SIP, ממשיכה לפתח את השוק בישראל, לבחון ולקלוט אינטגרטורים ומשווקים חדשים, כשהייחוד הוא בתחום פתרונות אלחוטיים כולל טלפון ועידה אלחוטי DECT. המותגים 'ילינק' (Yealink) ו'יסטאר' (Yestar) הינם מותגים המשווקים בבלעדיות על ידי ארגוקום, אשר עסוקה בימים אלה בתכנון הפצת הסדרה החדשה של ילינק- פתרון טלפוניה ומערכות לשיחות ועידת וידאו מאושר מיקרוסופט בSFB/TEAMS, כבר בתחילת 2019. 

הנדרי ליו, מנהל איזור בחברת ילינק: "ארגוקום היא משווקת פרימיום של פתרונות ילינק, שותפה שלנו מעל 10 שנים, נותנת 'פייט' למשווקים רבים בעולם ומביאה כבוד גדול לישראל ולראיה הגיעה משלחת מכובדת אשר כוללת נציגים בכירים מהממשלה". 

אבי לוי, סמנכ"ל המכירות בחברת ארגוקום: "ארגוקום משקיעה רבות בפיתוח הסדרות השונות, בהדרכות רבעוניות ובליווי בשטח. המטרה שלנו היא לספק לשותפים העסקיים את כל הנדרש להתקנות מהירות ואיכותיות הכוללות ניהול מרכזי בענן של כלל ההתקנים; טלפוניה, ממירים ומרכזיות. בנוסף, ארגוקום ובית התוכנה CIS יוצאות עם שירות הקלטות בענן, קישור לחברות ISP, הקלטת שיחות למוקדי שירות ומכירות ופתרונות מאובטחים לענן מוצפן מבית סיסקו". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG