שי ולץ, מהנדס טכני בכיר בחברה יקודם לתפקיד סמנכ"ל טכני בסניף הישראלי של החברה. קרסטרון (Crestron) ישראל, מהבולטות בתחום ה-AV המקצועי בישראל, מעדכנת כי לאחר כעשר שנים בחברה, יסיים בסוף השנה עומר ברוקשטיין את תפקידו כסמנכ"ל הטכני והפיתוח העסקי של החברה בישראל. את עומר יחליף בתפקידו כסמנכ"ל הטכני שי ולץ, מהנדס טכני וותיק בחברה, וחבר בצוות ה-ATSG העולמי של החברה, ובמקביל יחוזק צוות המכירות של החברה.

עומר ברוקשטיין קרסטרון אלקטרוניקה
עומר ברוקשטיין. תמונה - אנשים ומחשבים

עומר ברוקשטיין: "לאחר עשר שנים של עבודה רציפה ב-Crestron, וכ-23 שנים מאז הפעם הראשונה בה עבדתי עם מערכות Crestron, הגיע הזמן לאתגרים חדשים. במבט לאחור, אני חושב שהצלחנו ליצור אימפקט אדיר על השוק המקומי מאז פתחנו את המשרד של Crestron ישראל לפני כשבע שנים, ועמדנו בכל היעדים אשר הצבנו לעצמנו. יותר מכל, אני שמח שהצלחנו לבנות צוות ייחודי ומוכשר ביותר בישראל, ולהביא את ה-Company Culture הכל-כך ייחודי של Crestron גם לארץ. זו תקופה מרתקת עבור Crestron בארץ ובעולם, עם כניסה מאסיבית ביותר לעולמות ה-UC, שיתוף פעולה הדוק, אשר נמשך כבר שנים רבות, עם Microsoft, מערכות הענן החדשות וכמובן הפופולאריות ההולכת וגדלה של מערכות ה-NVX. אין לי כל ספק שהצוות המקומי ימשיך ויצליח לקדם את פתרונות Crestron בישראל, ואני מאחל להם הצלחה מרובה בכך. Crestron הייתה לי כבית שני במשך שנים רבות, וכמובן שאמשיך לשמור על קשר, להתעדכן, ולסייע ככל שאוכל."

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG