את גליה בן דור, מייסדת ומנכ"לית משותפת בחברת Wall-Smart, יהיה לי הכי לא טבעי לתפוס במקום שהוא לא ביתן או סדנת עבודה, בזמן שהיא, ומיכאל בן זוגה השותף לניהול החברה, עובדים על מוצר חדש או מציגים פתרון ללקוח. כנראה שבגלל זה לא הופתעתי לערוך עם גליה את הראיון ממה שנראה כמו רפליקציה של הביתן עליו הם עובדים ל-ISE הקרובה. 

מרשימים בווידאו, מרשימים יותר פנים אל פנים

באחד החלקים בראיון, סיפרה בן-דור על יצרן שסאונד בר מתוצרתו הוטמע בפתרון שיצרה עבורו Wall-Smart. הרושם היה מספיק חזק כדי שיעבור בשיחת וידאו, יקדם עסקה ויביא את היצרן לשלוח ל Wall-Smart מוצר נוסף אותו יטמיעו באלגנטיות כך שיישמע מעולה ויעבוד כפי שתוכנן. בחוויה האישית שלי, פרודוקטיביות לצד אלגנטיות והמון יצירתיות הם המאפיינים העיקריים של Wall-Smart וכאשר פוגשים אותם פנים אל פנים העוצמה הזו חזקה פי כמה.

נוגעים באלחוטי ומתמקמים מחדש

כששאלתי על החידושים שיוצגו ב-ISE הקרובה, חשפה גליה את מה שחשבתי לבלתי אפשרי; הסתרה של אנטנת WiFi מקצועית בתקרה, וכן – היא עובדת בצורה תקינה וללא הפרעות. החדשנות כאן היא תוצאה של הרעב לברוא פתרונות למה שעלול להיתפש כבלתי אפשרי. 

קובעים להיפגש F2F

בן-דור מציינת כי הביתן הוא המקום הטבעי, הנוח והנכון ביותר עבור המבקרים להתרשם ולהבין טוב יותר ומזמינה את כולכם לבקר בו. השנה הוא משנה את מיקומו ושכניו כך שאתר חדש, עיר חדשה וארץ חדשה, יש יותר למה לחכות?  

תמונה ראשית – wall-smart


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG