LP-EU5002, אחד משני מקרני ה-3LCD החדשים של היטאצ'י (תמונה: Hitachi)

 

היטאצ'י (Hitachi) ממשיכה להרחיב את קו מקרני הלייזר שלה עם תוספת של שני מקרנים חדשים בסדרת ה-Collegiate שלה שאמנם מיועדים למרחב גדול מאוד של תרחישי שימוש, אבל בחברה מכוונים בעיקר אל עבר מוסדות חינוך – גם בעזרת מגוון מסוים של הנחות שהיא מציעה, לפחות בארצות הברית.

המקרנים החדשים, LP-EU5002 ו-LP-EW5002 הם מקרני לייזר בטכנולוגיית 3LCD המציעים בהירות של 5,000 לומנס ברזולוציה מרבית של 1920×1200 פיקסלים ו-1280×800 פיקסלים בהתאמה. מדובר בשני מקרנים שתומכים בהתקנה ב-360 מעלות, גם בעזרת ערכת Perfect Fit 2 הקניינית של היטאצ'י שמבטיחה לאפשר לאינטגרטורים חסכון זמן ניכר בעת ההתקנה. ברמה הטכנית מציעים שני המקרנים, בנוסף, ניגודיות ברמה של 50,000:1, זום מרבי ברמה של 1.6x ועוד.

שני המקרנים, על פי החברה, זקוקים לתחזוקה מינימלית, אם בכלל, עם מקור תאורה שאמור להחזיק לפחות 20,000 שעות במצב תאורה רגיל ועד 50,000 שעות עבודה במצב חסכוני שהחברה מכנה Long Life 2. הם גם מגיעים עם מספר אפשרויות לחיבור מקורות תוכן, כמו HDMI ו-MHL, כולל אפליקציה המאפשרת לשדר ישירות מטלפון או טאבלט אל המקרן.

"אנחנו מעודדים לחדש ולהרחיב את קו מוצרי המקרנים שלנו בהתבסס על הצרכים של הלקוחות ושל השוק. הרחבת היצע מקרני הלייזר שלנו מאפשר לנו לספק ביצועים גדולים מהחיים עבור מרחב יישומים. שני הדגמים החדשים הם שני מקרני הלייזר הראשונים בסדרת Collegiate והם מצוידים במקור תאורה לייזר זרחני חדש שיכול להקטין באופן דרמטי את עלות הבעלות הכוללת ואת עלות התחזוקה", אמר מייר מורין, מנהל אסטרטגי לפיתוח מכירות בהיטאצ'י אמריקה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG