קטן ואלגנטי לשימוש ביתי משפחתי. המקרן החדש של שאומי (תמונה: Xiaomi)

 

שאומי (Xiaomi), שלצד הטלפונים שלה ידועה היטב גם בזכות מוצרי החשמל התחרותיים שלה, התחילה את 2019 עם פרויקט מימון המונים למקרן איכותי במחיר נגיש, המכונה Mijia Projector Youth Edition.

המקרן אמור להיות מיוצר תחת המותג האחראי גם על אביזרי הבית החכם ומצלמות האקסטרים של שאומי, והוא מציע גוף קטן יחסית עם נורת LED שמסוגלת להקרנת תמונה בגודל של 40 עד 120 אינץ' ממרחק של עד 3 מטרים וברזולוציית 1080p.

הוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל (Google) עם הממשק MIUI TV הקנייני של שאומי ומתחבר למקור וידאו באמצעות חיבור HDMI או מכוננים חיצוניים דרך חיבור USB 3.0. ניתן גם לחבר אותו לרמקולים חיצוניים, למרות שיש לו גם מערכת רמקולים פנימית כמו כל מקרן מודרני.

אבל הבשורה האמיתית היא המחיר: שאומי מתכוונת להציע אותו בפחות מ-400 דולר, ולמזמינים באמצעות קמפיין המימון של החברה הוא עלה רק כ-320 דולר.

זהו מחיר נמוך משמעותית מהמקרנים הקודמים של שאומי: Mijia Projector, שהציע גודל הקרנה מעט יותר גדול ברמת תאורה של 3,500 לומנס תמורת כמעט 700 דולר; Mi laser Projector 150 – מקרן לייזר בעוצמת הארה של 5,000 לומנס שמקרין עד 150 אינץ' והושק ב-2017 תמורת יותר מ-1,500 דולר; ו-Wemax One – מקרן לייזר בעוצמת הארה של 7,000 לומנס שנחשף לפני פחות משנה במחיר של כמעט 2,000 דולר.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG