קרסטרון (Crestron) השיקה באופן רשמי את Home OS 3, הגרסה החדשה של פלטפורמת השליטה והבקרה לבית חכם אותה היא מכנה – 'משנת משחק'.

החברה הציגה את Home OS 3 לראשונה כבר ב-ISE 2019, וכבר אז עוררה ציפיות רבות בזכות העיצוב המחודש של ממשק המשתמש והתכונות הנוספות שלפי קרסטרון נדרשו שנתיים וחצי לפיתוחם. לפי החברה, המערכת החדשה מביאה ליד ביטוי את כל העוצמה עבור הבתים החכמים המבוססים על מוצרי קרסטרון, תוך שהיא מקפידה לספק חוויית משתמש איכותית הכוללת מאות תכונות חדשות, עם תמיכה במסכי המגע בסדרת TSW של החברה וכן במכשירים ניידים מבוססי אנדרואיד ו-iOS. המערכת החדשה גם מאפשרת תמיכה במספר גדול יותר של בתים בו זמנית, והיא אף כוללת את האפשרות ליצור פקודות מקרו לגישה מהירה אשר מכונות Quick Actions.

"Crestron Home Os 3 היא הדרך החכמה להפוך יותר בתים לבתים של קרסטרון. היא מספקת את המהירות ואת הפשטות הנדרשות והיא תעזור לבעלי בתים למטב ולהפיק את המרב בדרך חוויתית ואינטואיטיבית.
המערכת מאפשרת לקצר את זמני ההתקנה באופן משמעותי לעומת השיטות המסורתיות, כשאין כל צורך בתכנות", אמר מייקל שורט, מנהל השיווק של תחום המגורים בקרסטרון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG