AV Over IP התחיל כהבטחה גדולה והמשיך עם פערי ציפיות: כל רזולוציה ולכל מקום המחובר לתקשורת הארגונית רק עם מספר כלי ניהול, כל יכולת שתרצו אבל עם הגבלות, מקודד X מטפל בדחיסה Y ועובד רק עם הפורס שלו. כלקוחות – קשה מאוד לאמץ פתרון שדרוש מספר גדול של רכיבים מחד ואינו מאפשר לנהל אותם מאידך

רונן ברוקשטיין כנס קרסטרון ישראל 2016
רונן ברוקשטיין, מנכ"ל קרסטרון ישראל (צילום - קרסטרון)

קרסטרון החליטו להגיד כן. פלטפורמת ה-DM NVX מכסה את מה שכתבנו ועוד הרבה מעבר: כיסוי מקסימלי של רזולוציות כולל 4K ב-60 פריימים לשניה, שיהוי נמוך במיוחד, אודיו מעולה כולל פרוטוקול DANTE, יצירת תרחישים כולל קירות ווידאו, מנוהל ממקום אחד, מאובטח, כולל העברת USB 2.0 ועוד כל כך הרבה דברים.

כשהוא מותאם לרשתות תקשורת בקצבי 1Gbps, ה-DM NVX מהווה פלטפורמה מקיפה ביותר ליישומי AV על גבי רשתות תקשורת, מצד אחד נותן מענה לדרישות המשתמש – לרבות שיהוי אפסי שאינו מורגש (יישומי אופיס למינם) ומצד שני נוח ביותר לעבודה עבור צוותי ה-IT. כלל היחידות בפלטפורמה מתפקדות ומתקשרות באופן זהה כך שקל מאוד לנהל אותן ולשנות בהן הגדרות מכל מקום ברשת. המשתמשים בחדרים נהנים מתפעול פשוט ומהידיעה כי בכל פעם שיחברו מקור לתצוגה – הוא יעבוד בצורה אופטימאלית.

קרסטרון, שהשיקה את הפלטפורמה לפני פחות משנתיים, ממשיכה להשקיעה בה ולפתח אותה לרמה הבאה, ולמבקרי תערוכת ISE 2019 נכונות מספר הפתעות והכרזות משמעותיות, לצד הדגמת יכולות בזמן אמת.

רונן ברוקשטיין, מנכ"ל קרסטרון ישראל מסר: DM-NVX זו לא אסופה של מוצרים. מדובר ב-Eco System חדשה ושלמה עליה רק יתווספו בהמשך מוצרים נוספים, ובניגוד למוצרים של יצרנים אחרים שמייצרים מספר סדרות של פתרונות AV over IP שלא ניתן לשלב בין מוצרים ממשפחה אחת לאחרים, אצלנו ניתן לשלב בין כל הדגמים במערכת אחת ובתאימות מלאה. אז כמו שאנחנו אומרים – Stay Tuned, בקרו בביתן שלנו בתערוכת ה-ISE שנפתחת מחר, ומי שלא מגיע, לרשותכם עדכונים שוטפים על כל החידושים והעדכונים שלנו בכתובת הבאה: https://www.crestron.com/en-US/Training-Events/ISE-2019

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG