לנובו הכריזה היום על הדור השמיני של ניידי הגיימינג בסדרת Legion Slim, שתסייע לשחקנים להשיג את יעדי המשחק שלהם ולממש את היצירתיות שלהם. 

LENOVO
  • שלושה חודשים של Xbox Game Pass Ultimate בחינם
  • גישה לכלים כמו Nahimic by SteelSeries ליצירת אודיו תלת ממדי
  • שירות התמיכה Lenovo Premium Care המציע מערך תמיכה ייעודי ללקוחות הפרימיום 
  • Legion Arena מרכז משחקים שמרכז את כל הכותרים נגישים במקום אחד

בין היתר מציעה הסדרה החדשה את Lenovo Legion Slim 7i ו-7, ואת Lenovo Legion Slim 5i ו-5 עם מסכי 16 אינץ', וגם את Lenovo Legion Slim 5 עם מסך 14 אינץ', שמביא את העוצמה והניידות של הסדרה לרמה חדשה. הדור החדש הוא גם הראשון שמגיע עם משפחת שבבי הבינה המלאכותית Lenovo LA. מדובר בשבבי בינה מלאכותית מובנים שמספקים את המנוע עבור +Lenovo AI Engine שמתאים באופן דינמי את התרמיות של מערכת הקירור Legion ColdFront 5.0 כדי לייעל את הקירור תוך כדי תנועה ולשמור על תפוקה מרבית עם מינימום רעש.

הניידים בסדרת Legion Slim של לנובו נועדו לענות על הצרכים הרב-גוניים של הגיימרים, עם חריץ SD, טכנולוגיית טעינה מהירה עבור הסוללה, Windows 11, שלושה חודשים של Xbox Game Pass Ultimate בחינם, וכן גישה ל-לכלים כמו Nahimic by SteelSeries ליצירת אודיו תלת ממדי עוטף ו-Lenovo Vantage שעוזרים למשתמשים להפיק את המרב מהמכונות שלהם. שירות התמיכה Lenovo Premium Care המציע מערך תמיכה יעודי ללקוחות הפרימיום עם יתרונות בזמינות ושירות באתר הלקוח. המחשבים מגיעים גם עם Legion Arena, מרכז משחקים שמרכז את כל הכותרים נגישים במקום אחד, במקום לעבור בין אפליקציות. בנוסף, גיימרים המעוניינים להרחיב את אופקיהם– במלוא מובן המילה – יכולים לאמץ את Legion R45w-30, מסך קעור ורחב במיוחד עם פאנל בגודל 44.5 אינץ' ויחס היבט של 32:9 או את מסך המשחקים Legion Y34wz-30 המספק בהירות קיצונית וצבעים חיים במיוחד עם פאנל בגודל 34 אינץ' המבוסס על תאורת miniLED.

"לנובו תמיד האמינה בהעצמת גיימרים עם הגמישות לבחור את המכונה שתתאים לביצועי המשחקים ולסגנון החיים שלהם", אמר ג'ון אויאנג, סגן נשיא בלנובו, ומנכ"ל תחום הקונסיומר, קבוצת המכשירים החכמים. "סדרת ה-Legion Slim החדשה לצד סדרת Legion Pro, מחשבי הטאואר השולחניים וסדרת LOQ החדשה גודשים את פורטפוליו המשחקים שלנו באפשרויות ניתנות להתאמה לשחקנים עם מגוון רחב של יעדי משחק".

 
 
LENOVO

 

Legion Slim 7i ו-7: ניידי משחקים מוכווני בינה מלאכותית עם מסך 16 אינץ' הזריזים ביותר בעולם

סדרת Legion Slim 7 מהדור ה-8 של לנובו נועדה לספק מענה לדרישות הגיימר הזקוק למחשב נייד שיכול להריץ כותרי AAA בקלות, ושיהיה עדיין זריז מספיק כדי להתמודד עם משימות אחרות כגון הזרמה, יצירת תוכן או עבודה. הוא זמין עם Windows 11 ומעבד עד Core i9-13900H מהדור ה-13 של אינטל ב-Legion Slim 7i או עד מעבד Ryzen 9 7940HS של AMD ב-Legion Slim 7. שני הדגמים מגיעים עם כרטיס גרפי עד GeForce RTX 4070 של NVIDIA ועד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR5-5600 שמפיחים חיים במסך Lenovo PureSight בגודל 16 אינץ' וביחס היבט של 16:10. עם פאנל ברזולוציית WQXGA  שמציע קצב ריענון של 240 הרץ, בהירות של עד 500 ניט ותמיכה ב-VRR למי שנזקקים לזמני תגובה מהירים. אופציה נוספת היא מסך 3.2K בקצב ריענון של 165 הרץ בבהירות 430 ניט, עם תמיכה ב-VRR וב-100% של מרחב הצבעים DCI-P3 עבור יוצרים שדורשים את הרזולוציות הגבוהות ביותר ואת מרחב הצבעים שיסייע להם לעבודה מדויקת. 

הניידים החדשים תוכננו כך שיישארו קרירים גם תחת עומס כבד, הודות למערכת התרמית המתקדמת ColdFront 5.0 הכוללת רביעיית צינורות הובלת חום היברידיים מנחושת, רכיב תרמי משנה פזה ומערכת הכנסת אוויר חדשה, כמו גם מאוורר חדש עם 90 להבים – כשהתוצאה היא עוצמת רעש של 48dB בלבד במצב הביצועים של המחשב. המערכת התרמית אף זוכה לשיפור באמצעות שבב ה-Lenovo LA AI המובנה, שמכוון באופן דינמי את הביצועים התרמיים כדי להביא למרב את קצב התצוגה וכדי למזער רעש, מה שמאפשר ל-Lenovo Legion Slim 7i ו-7 להגיע ל-TDP של עד 140 וואט.

סוללת ה-99.99 וואט/שעה – הגדולה ביותר שמותר להכניס לתא הנוסעים במטוס – מאפשרת למשתמשים לעבוד עד 10 שעות עבודה. טכנולוגיית ההטענה Super Rapid Charge מאפשרת להטעין את הסוללה תוך 80 דקות בלבד באמצעות מטען 230 וואט, כששני חיבורי ה-USB-C תומכים בהעברת כוח להטענה בהספק של 140 וואט, וכן תומכים ב-DisplayPort 1.4. המחשבים תומכים בנוסף ב-WiFi 7 באמצעות הכרטיס Filogic 380 Wi-Fi 7 של מדיה-טק, מה שהופך את סדרת הניידים Legion Slim 7 של לנובו לאחת הראשונות שמציעות WiFi 7 כשהמטרה היא שמהירות אינטרנט איטית לא תהיה צוואר בקבוק להצלחה במשחקים.

מקלדת ה-Legion TrueStrike של לנובו בגודל מלא כוללת מקלדת נומרית מלאה, מקשי חצים גדולים, ומקשים שמציעים עומק ירידה של 1.5 מ"מ כדי לספק חוויה חלקה גם בהקלדות ממושכות. המקלדת ניתנת להתאמה באמצעות מקשי WASD שאפשר להחליף וכן באמצעות טכנולוגיית Legion Spectrum של לנובו שמספקת תאורת RGB עצמאית לכל מקש בפני עצמו. מי שמחפש אסתטיקה מאופקת יותר יכול לבחור במקלדת עם תאורה אחורית בצבע לבן. כל עוצמת המחשוב הזו מתאכסנת בשלדה שכולה מתכתית, בעובי של 17.99 מ"מ בנקודה הכי צרה, שמוצעת בצבע אפור סערה או לבן קרח. עם משקל של פחות מ-2.4 ק"ג Legion Slim 7i ו-7 של לנובו הם מהניידים הגמישים ביותר אי פעם בסדרה.

 
LENOVO

Legion Slim 5i ו-5 של לנובו: מחשבי המשחקים עם מסך 16 אינץ' ובינה מלאכותית הניידים ביותר בעולם

Legion Slim 5i ו-5 זמינים עם מסך בגודל 16 אינץ', כשלצידם אפשר לבחור גם ב-Legion Slim 5 עם מסך 14 אינץ' שמתהדר בפאנל OLED. Legion Slim 5i זמין עם מעבד עד Core i7-13700H מהדור ה-13 של אינטל, בעוד ש-Legion Slim 5 זמין עם מעבד עד Ryzen 9 7840HS של AMD. שני הדגמים מגיעים עם כרטיס גרפי עד GeForce RTX 4070 של NVIDIA. טכנולוגיית ColdFront 5.0 שומרת שהמערכת תהיה קרירה ושקטה בזמן משחקים והיא עוזרת למנוע השתנקות עם צינורות הובלת חום ולהבי נחושת היברידיים גדולים יותר, תרכובת תרמית משנת פזה, חריצי הכנסת ופליטת אוויר גדולים יותר, וגם מערכת כפולה של מאווררים פולימריים נוזליים במתח של 12V עם הדגשת טורבו.

המחשבים כוללים גם את השבב LA1 AI המניע את המערכת +Lenovo AI Engine שמציעה שליטה תרמית. היא מקצה הספק עבודה באופן דינמי בין המעבד והכרטיס הגרפי כדי לייעל את הביצועים, וכדי לעזור למזער את רעשי המאוורר. השבב המשולב, יחד עם התפוקה הגבוהה של הכרטיס הגרפי, כדוגמת ה-GeForce RTX 4070 של NVIDIA, מאפשרים ל- Legion Slim 5iלהגיע ל-TDP של עד 160 וואט, עוצמה מושלמת לגיימר שלא מוכן להקריב ביצועים בלהט הקרב. יש גם דגמים עם כרטיסים גרפיים שמציעים תפוקה נמוכה יותר ועוזרים להפוך את המחשב לאלגנטי יותר עם עובי של 19.7 מ"מ בנקודה הדקה ביותר שלו. עם משקל של 2.3 ק"ג זהו מחשב נייד כמו שהוא חזק. כל הניידים בסדרת Legion Slim 5 מגיעים עם עד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR5 במהירות של 5,600 מגה-הרץ, שניתן להרחיב עד 64 גיגה-בייט. מתחת למכסה נמצא מסך Lenovo PureSight בגודל 16 אינץ' ברזולוציית WQXGA, ביחס היבט של 16:10 ובהירות 500 ניט. כן תומך המסך בקצב ריענון של עד 240 הרץ וב-VRR ומביא לידי ביטוי חיצוני את העוצמה הגרפית ומלוא הביצועים של המחשב.

הסוללה מציעה עד 80 וואט/שעה ותומכת בעד 8 שעות עבודה. היא תומכת בטכנולוגיית הטעינה Super Rapid Charge, שמשמעותה פחות זמן טעינה ויותר זמן תנועה. עם התוספת של מחבר USB-C שתומך בטעינה בהספק של 140 וואט תוכלו להשאיר את המטען בבית כדי להבטיח יותר ניידות. מקלדת ה-Legion TrueStrike בגודל מלא ניתנת להתאמה עם מקשי WASD ניתנים להחלפה ועם ארבעה אזורי תאורת RGB שעוזרים למשוך את העין יחד עם השלדה בצבע אפור סערה או לבן קרח. כן ניתן לבחור במקלדת עם אור אחורי לבן.

 
LENOVO

מסכי משחקים שגם משמשים כסוסי עבודה פרודוקטיביים בעולם עבודה היברידי

צמד מסכי המשחק החדשים במשפחת ה-Legion של לנובו מציעים ויזואליזציה רחבה במיוחד לטובת משחקיות סוחפת. כשמגיע הזמן לעבור ממשחקים לעבודה, יאפשרו מסכי הגיימינג Legion Y34wz-30 ו- R45w-30 עבודה מרובת מטלות עם תמיכה בתמונה בתוך תמונה, תמונה לצד תמונה, KVM וכן טכנולוגיית True Split של לנובו המאפשרת לחלק את המסך לשתי תצוגות נפרדות באמצעות כבל קלט אחד בלבד. חיבור RJ45 מובנה בקצב של 2.5 גיגה-ביט בשני המסכים מספק קישוריות חזקה, חלקה ויציבה יותר במהלך משחקים תחרותיים ובמהלך פגישות עבודה. שני המסכים תומכים ב-Artery של לנובו המציע לגיימרים אפשרויות מתקדמות כדי לכוונן את המסכים במדויק לצד כלים שמעניקים לגיימרים יתרון נוסף בזמן משחק.

גיימרים שדורשים צבע מדויק, ניגודיות גבוהה ומהירות אינם צריכים לחפש מעבר למסך המשחקים החדש Legion Y34wz-30. הפאנל הקעור והרחב במיוחד, בגודל 34 אינץ', מבוסס על miniLED ומציע רזולוציית WQHD, ניגודיות אמיתית בין צללים עמוקים ובהירות חדה. עם תמיכה של 125% במרחב הצבעים DCI-P3, עומק צבע של 10 ביט, ודיוק צבע Delta E<2, הדבר היחיד שמטושטש ב-Y34wz-30 הוא הקו המפריד בין העולם הווירטואלי למציאות. קצב ריענון של 180 הרץ (בהמהרה) וזמן תגובה MPRT שעומד על 1 אלפיות-השנייה מבטיחים משחק חלק ללא פשרות. Legion Y34wz-30 תומך גם בהעברת כוח של 140 וואט באמצעות חיבור USB-C ויכול לספק חשמל למחשבים ניידים או מכשירים אחרים. יש גם חיבורי HDMI 2.1, DisplayPort 1.4 ורכזת USB לתמיכה במגוון רחב של חיבורים.

מסך הגיימינג Legion R45w-30 – מסך רחב חדש של לנובו בגודל 44.5 אינץ' וביחס היבט של 32:9 – הוא בחירה מצוינת עבור גיימרים ויוצרים המחפשים שטח מסך נוסף כדי לשקוע לחלוטין במשחקים ובתהליכי העבודה שלהם. עם תמיכה של 120% במרחב הצבעים sRGB ו-115% במרחב הצבעים DCI-P3 המסך מגיע לבהירות מרבית של 500 ניט, כשקצב הריענון של 165 הרץ שלו ניתן להמהרה ל-170 הרץ כדי לספק חוויית משחק חלקה ועוטפת. זמן תגובה MPRT של 1 אלפיות-השנייה מבטיח שמשחקים מהירים ירגישו טבעיים ולא ידרשו מאמץ. תמיכה ב-FreeSync Premium Pro של AMD, וב-New Adaptive Sync ממזערים את הפגיעות בתצוגה תוך שימוש מרבי ב-HDR, והתוצאה היא חוויית משחק סוחפת באמת. Legion R45w-30 תומך ב-USB-C gen 2 עם העברה של כוח חכם בהספק 75 וואט, חיבורי HDMI 2.1 ו-DisplayPort 1.4, ויש לו גם רכזת USB לתמיכה חיבור אביזרים שונים.

 

זמינות ומחירים

Lenovo Legion Slim 7 יהיה זמין החל ממאי 2023 במחיר החל מ-1,770 דולר 

Lenovo Legion Slim 5 עם מסך 16 אינץ יהיה זמין החל ממאי 2023 במחיר החל מ-1,200 דולר עם מעבד AMD Ryzen ו-1,350 דולר למעבד אינטל; Lenovo Legion Slim 5 עם מסך 14 אינץ' ומעבד AMD Ryzen יהיה זמין החל מאוקטובר. מחירו יתפרסם בהמשך.

מסך Lenovo Legion R45w-30 יהיה זמין החל מאוגוסט 2023 במחיר החל מ-1,000 דולר

מסך Lenovo Legion Y34wz-30 יהיה זמין החל מיולי 2023 במחיר החל מ-1,200 דולר

תמונה ראשית – לנובו 



 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG