ממשק משתמש פשוט יותר וקישוריות קלה יותר – AieMedia 2.0 (תמונה: Crestron)

 

קרסטרון (Crestron) הכריזה על עדכון טכנולוגיית המצגות האלחוטית שלה, ה AirMedia 2.0, שלפי החברה, מציעה ממשק משתמש פשוט יותר, התחברות מהירה דרך כל מערכות ההפעלה, ושילוב מובנה עם AirBoard, הלוח החכם שמציעה בחברה.

בקרסטרון טוענים שמדובר בטכנולוגיית התצוגה האלחוטית המאובטחת, המהירה והקלה ביותר לניהול המאפשרת לארגונים לשפר את יעילות העובדים ושיתוף הפעולה בין הצוותים בכך שהיא עוזרת להפוך כל מרחב התוועדות לפרודוקטיבי יותר – ולא משנה אם מדובר בלובי, חדר המתנה או אולם אירוח.

החיבור של ההתקנים התומכים ב-AirMedia 2.0 מתבצע מאחורי אמצעי התצוגה ואינו נראה לעין. בקרסטרון מספרים שבאמצעות הטכנולוגיה החדשה אין צורך בשימוש בדונגלים, כמו שאין צורך לבצע שינויים ברשתות WiFi קיימות. הפריסה של המערכת, והניהול שלה, מבוססים על מחשוב ענן. היא מתופעלת באמצעות ממשק שמאפשר להתחיל להעביר מצגת בשניות תוך זיהוי אוטומטי של הדפדפן בו נעשה שימוש וכן קיומה של אפליקציית AirMedia, המאפשרת כמובן הגדרת תרחישים אוטומטיים מרובים.

בקרסטרון הוסיפו גם הרחבה של AirMedia עבור Chrome של גוגל (Google) וכן מספרים שההתחברות למערכות iOS אינה דורשת את השימוש בטכנולוגיית הרשת Bonjour של אפל (Apple).

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG