משפחת VIEW Lite: תשתית AV על IP בפשטות (תמונה: ClearOne)

 

לשימוש ב-AVoIP יש כמעט תמיד פלוס לא קטן ליד, והוא ההימנעות מסלילה של כבלים נוספים בארגון. אבל מצד שני אנשי ה-IT בארגונים רוצים להימנע מנפילות איכות, מחפשים גמישות ויכולת התאמה לצרכים וכמובן לבצע שימוש במערכת הקיימת לבדיקה של ההתקנים השונים. כאן בדיוק נכנסת לתמונה משפחת VIEW Lite של קליר וואן (ClearOne) שאף משדרגת ממד נוסף וחשוב; פשטות.

VIEW Lite, עם התקן הקידוד מצד אחד והתקן הפענוח מצד שני, מספקת את התפקודיות אותה מחפשים אנשי ה-IT כדי לספק יישומי AVoIP שונים, ובמקביל היא גם עוזרת לארגון לקבל תמורה גבוהה לכסף.

המקודד VIEW Lite EJ100, המפענח VIEW Lite DJ100 והבקר VIEW Lite CJ100 מספקים יחדיו פתרון שמשתלב במבנה הרשת הקיים, עובד במהירות גבוהה עם זמני אחזור נמוכים במיוחד, מספק יכולת העברת תכנים באיכות של עד 4K, מאובטח וגם גמיש מספיק כדי להשתלב במגוון של מערכות בקרה. זהו פתרון שבתמונה הגדולה עוזר לשפר את היעילות של תזרימי העבודה בארגון שקשורים ל-AV.

VIEW Lite משתמש בתקן הקידוד הסטנדרטי JPEG2000 והוא תומך בשליטה באמצעות IR או RS232, וכן מספק תמיכה ב-USB-HID לחיבור מקלדת ועכבר לפי הצורך. בנוסף הוא ניתן להפעלה באמצעות PoE או חיבור DC מקומי.

ליישומים 'כבדים' יותר, כגון קירות וידאו גדולים או שלט דיגיטלי ענק, מציעה קליר וואן את המשפחה המתקדמת יותר VIEW Pro עם תמיכה נוספת בתזרימי וידאו בקידוד H.264 ו-H.265 ועם אפשרות להתקנת רישיונות חד פעמית כדי להשתמש בתקני קידוד נוספים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG