ב-ISE2017 הוצג ה-Beamforming Microphone Array 2 מבית ClearOne. זהו דור שני של טכנולוגיה אשר הוצגה לראשונה על ידי ClearOne ובו נעשתה קפיצת מדרגה משמעותית., הן ברמת העיצוב הנקי והן ברמה הטכנולוגית המאפשרת למקם את המיקרופון הייחודי בכל מקום בחדר הישיבות ועדיין לשמוע את הדוברים בצורה חדה וברורה

 

המיקרופון בצורת בר מכיל 24 אלומות מיקרופונים עצמאיות, כאשר לכל אלומה יכולת ביטול הדים ומניעת רעשים. היתרון הבולט הוא כיסוי יעיל של החדר ויכולת כיוון המיקרופון בצורה אופטימאלית, כזו המונעת קליטת רעשים מיותרים מכיוון המיזוג או החלון. יכולת המיקום הדינאמית של ה-Beamforming Array 2 ושילובו עם DSP חזק, ה-Convergence Pro 2 מהווים מענה איכותי ואלגנטי לכיסוי דוברים בשיחות וועידה

למקרים בהם נדרש מיקרופון אלחוטי מספקת ClearOne את ה-WS800: יחידת קלט הניתנת לצימוד עם מגוון רחב של מיקרופונים אלחוטיים, כדוגמת gooseneck, ידני, מיקרופון דש ועוד. החיבור בין המיקרופון המשדר ליחידת ה-WS800 מוצפן וטכנולוגית ClearOne שומרת על חיבור איכותי ורציף ללא הפרעות. 

ה-WS800 מגיע עם יכולת חיבור אלחוטית לארבעה או שמונה מיקרופונים, חיבורים אנלוגיים סטנדרטיים ואף חיבור כל אלו לרשת אודיו מבוססת DANTE בחיבור RJ45. במלים אחרות ה-WS800 היא יחידת מיקרופונים מודולארית המחברת בין טכנולוגיות אלחוטיות, אנלוגיות ודיגיטליות. ניתן לשרשר בין היחידות לטובת הרחבה ואפילו לנהל מספר מיקרופונים בחדרים שונים ממקום אחד.

עבור המקרים בהם נדרש פתרון מצומצם לעומת ה-WS800 וה-Beamforming Array 2, יצרו בClearOne את יחידת ה-Dialog 20, מקלט אלחוטי אליו ניתן לחבר עד שני מיקרופונים אלחוטיים מסוגים שונים, בדומה ל-WS800. ליחידה יציאות אנלוגיות לחיבור למגבר או DSP ואף יציאת P-Link ייחודית לחיבורה אל ה-Converge Pro2 כאשר חיבור זה מספק ליחידה שליטה, מתח והעברת אודיו.

כחלק מתפיסת העולם של ClearOne – ניתן לשרשר בין יחידות ה-WS800 וה-Dialog 20 ולשלב בהן גם את ה-Beamforming Array 2, למעשה יש כיסוי מלא למיקרופונים, קוויים, אלחוטיים ואף דיגיטליים (DANTE) וממשק שליטה נוח לעבודה. הכול על מנת ששיחת הוועידה, ההרצאה או המצגת שלכם יועברו ללא הפרעות ויישמעו מעולה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG