סמסונג מציגה לוח אלקטרוני (e-board) חדש בשם QB75H-TR בגודל 75 אינץ'. הלוח מאפשר לעד ארבעה משתמשים לצייר עליו בו זמנית באמצעות העטים הכלולים או כל כלי אחר. הלוח מהווה פתרון מתקדם לחדרי ישיבות ארגוניים בהם לא ניתן יותר להסתפק בלוחות סטנדרטיים או מקרנים "טיפשים" והוא מסוגל גם לשמש ככלי הוראה בכיתות לימוד מתקדמות בחדרי הרצאות

השבב שמתפעל את הלוח, MagIWB S5, פועל תחת מערכת ההפעלה Tizen של סמסונג ומאפשר לשלוט במקור ממנו יוצג הפלט של המסך כמו לדוגמה מחשב נייד או סמארטפון ולעבור ביניהם בקלות. ניתן גם לחבר מקורות נתונים או קלט וידאו ישיר באמצעות חיבור USB 3, DisplayPort, DVI ו-HDMI הנמצאים הן מאחור והן מקדימה (לחיבור מקורות זמניים). מאחורי הקלעים נמצא מעבד מרובע ליבות בתדר 1.7Ghz עם 8GB (מהם 4.12 זמינים לשימוש).

הלוח תומך ברזולוציית 4K ברזולוציה של 3840 על 2610, כך שניתן להציג ולעבוד עם כמות גדולה מאוד של תוכן מבלי להתפשר על איכות הקריאה והיכולת לראות פרטים קטנים.

מכיוון שהשליטה בתוכן היא דו כיוונית, ניתן לראות את השינויים מופיעים גם במקור (כמו למשל במחשב הנייד) ולשמור אותם לשם סיעור מוחות, תיעוד או מטרות דומות. החיבור בין הלוח לבין ההתקן מאובטח באמצעות מערכת בקרה בשם Knox.

מבחינת נתונים יבשים, זמן התגובה של מסך הלוח הוא 8 מילישניות, קצב הריענון 120 הרץ וזווית הצפייה 178:178. ישנם גם שני רמקולים מובנים בעוצמה של עשרה וואט כל אחד. זמן ההפעלה המומלץ הוא עד 16 שעות  ביום (16/7). 

למי שזקוק לפתרון זול יותר, קיים גם מודל בגודל 65 אינץ' עם קצב רענון נמוך יותר וטכנולוגיית מסך שונה (E-Led לעומת Direct-LED). 

מקור התמונות- סמסונג

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG