מימד חדש של הנאת משחק מוקרנת (תמונה: YesOJO)

 

בדיקה קצרה בשוק תגלה ככל הנראה שיש כבר לא מעט, אם לא יותר, מקרנים ניידים מכל סוג ומכל צורה כמעט, לשוק הביתי והעסקי כאחד. אבל OJO הוא כנראה אחד המיוחדים שבהם – הוא מיועד לשימוש עם Switch, קונסולת המשחקים הפופולרית מאוד של נינטנדו (Nintendo). והתפעול שלו כל כך פשוט, שאולי צריך לחשוב איך לאפשר משהו דומה גם בשוק העסקי: פשוט מניחים את הקונסולה בחריץ הקיים ב-OJO ומתחילים לשחק, בלי הכנות ובכל תנאי שטח.

ובעצם לא רק לשחק. אפשר להקרין תכנים כמו סרטים ואפשר גם לחבר טלפון אנדרואיד או iOS, באמצעות חיבור HDMI, ואז בעצם להקרין כל תוכן עסקי ששמור בטלפון באמצעות OJO הקל לניוד.

OJO הוא פרויקט מימון המונים של הסטודיו YesOJO והוא כבר צבר מעל מליון שקלים, מאות אחוזים יותר ממה שקיוו בחברה לגייס. מדובר במקרן DLP שמציע בהירות ברמה של 1200 לומנס והוא יכול להקרין תמונה בגודל של 30-120 אינץ' באיכות HD וביחס היבט של 16:9. הוא מצויד בסוללה בנפח עבודה של 20,400 מילי-אמפר/שעה שמאפשרת לשחק בו במשך עד ארבע שעות ברציפות, וגם יכולה לשמש כסוללת גיבוי עבור מכשירים ניידים. OJO גם מצויד ברמקול בעוצמה של 5 וואט. המידות שלו הן 172x80x70 מ"מ, והוא שוקל כ-800 גרם.

המקרן המיוחד הזה אמור לעלות כ-369 דולרים בגרסת הבסיס שלו, אבל כרגע הוא נמכר ב-269 דולרים כל עוד שלב המימון נמשך.

https://youtu.be/_q3C4zcIaK4

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG