ה-DTEN D7X הוא מכשיר 'שיתוף פעולה' שתוכנן במיוחד עבור שיחות ועידה המשלבות וידאו ובהתאמתו לשימוש עם Microsoft Teams הושקעו מאמצים רבים. עכשיו כשהמוצר סרטיפייד Microsoft teams, נראה שהתוצאה היא חווית מפגש סוחפת הכוללת: 

DTEN

תצוגה גדולה: ה-DTEN D7X כולל מסך בגודל 55 אינץ' המספק תמונה ברורה וחדה לשיחות ועידה בווידאו ולשיתוף פעולה. יש לו גם רזולוציית 4K מה שמבטיח שכל פרט על המסך יישאר חד וברור.   

אודיו משולב: המכשיר כולל 16 רמקולים (!) ו-8 מיקרופונים המספקים אודיו צלול עבור פגישות ומצגות. קל לשמוע ולהישמע היטב במהלך שיחות וידאו אפילו בחדרי ישיבות גדולים. 

בקרות מסך מגע: ל-DTEN D7X מסך מגע מובנה המאפשר שליטה מלאה בפגישה ישירות מהמכשיר. למעשה ניתן להתחיל ולסיים שיחות, לשתף תוכן ואפילו לצייר על המסך באמצעות עט הסטיילוס המצורף. 

סט-אפ פשוט: הגדרת ה-DTEN D7X עם Microsoft Teams הינה פשוטה וברורה. כל שעל המשתמש לעשות הוא לחבר את המכשיר לרשת ולהיכנס לחשבון ה Teams. זהו. ניתן להצטרף לפגישות, לשתף תוכן ולנהל את המשימות ביעילות רבה. 

לסיכום- עושה רושם שה-DTEN D7X הוא מוצר מצוין המותאם לשימוש חלק עם אחת מספקיות הענן המובילות. התצוגה הגדולה והברורה, השמע האיכותי והמגע הופכים אותו לבחירה מצוינת עבור כל ארגון המבקש לשפר את תוצאות המפגשים המרוחקים באמצעות כלים תומכים עם החזר מצוין על ההשקעה.  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG