לוקאש נייגובסקי מחברת Barco עוצר לדקות ספורות של ראיון במסגרת "סיבוב הופעות" ענק שהוא עורך באירופה עם פתרונות ה-Wireless Conferencing שממשיכות מסורת מנצחת אותה התחילה Barco. בסוף הראיןו השתכנענו שלפחות חייבים לחוות הדגמה חיה אחת.

וידאו ראשון בסדרה

מאמינים ומתקדמים

נייגובסקי קודם לפני פחות משנה לתפקיד מנהל מכירות וכעת מכסה איזורים נרחבים, האמת?! עם כזו אמונה, תשוקה למקצוע והיכרות עם הנוף בתעשייה קל להבין למה. הוא מספר על תערוכת ISE 2023 בה כמויות המבקרים בביתן היו גבוהות משנים קודמות ומוסיף כי העדכונים האחרונים שהם למעשה דור שני למשפחת ה-C של Barco מהווים שינוי של ממש וזכו לביקורות חיוביות מצד מי שהתנסה בהן.

להיות ראשון זה מחייב

על סדרת ה-ClickShare של Barco קשה שלא לשמוע, היא החלה לפני 11 שנים והייתה בין החלוצות בתחום שיתוף המצגות האלחוטי, דבר שהיום הפך לדרישה כמעט גנרית. נייגובסקי מציין כי Barco ניצלה את תקופת הקורונה לשפר משמעותית את סדרת ה-CX שלה ולהשיק את דור 2 המאפשר הרבה מעבר למה שהיה לפני כן ובמקביל לחבר יותר. מבחינתו שמירה על ראשוניות משמעותה חדשנות ואיכות, זה מתבטא באמינות המוצרים ובהרחבת התאימות ליצרניות אחרות. לראשוניות יש אחריות ומחיר.

מה זה Wireless Conferencing ולמה Barco ?

בתוך תפישת העבודה המודרנית, הממד החומרתי מייצג שכבה המאפשרת פעולות נוספות. במקרה של ה-CX, מדובר במעין פלטפורמה חומרתית המחברת מחשב נייד של המשתמש להתקני אודיו ווידאו בחדר ללא כבלים. דוגמא טובה תהיה משתמש המגיע עם מחשב נייד ורוצה לעשות שימוש במצלמה, מיקרופונים ורמקולים וגם להציג את תוכן המחשב על גבי המסך בחדר אבל לא רוצה להתחבר עם כבל – כאן נכנסת ה-CX לפעולה. חברת Barco מתגאה ביכולת לחבר מצלמות, מיקרופונים ורמקולים בממשק USB תוצרת יצרניות שונות וגדולות – אלחוטית. 

העתיד בראיית על (חוטית)

רגע לפני סיום אנחנו מסתכלים עם נייגובסקי אל העתיד והוא מציין כי נושא הועידות ימשיך עם התאוצה הנוכחית לצד המגמה האלחוטית שעוברת מהגדרתה כ'nice to have' למשהו הכרחי בהיבט חווית המשתמש. בראייתה העתידית, Barco לא מחכה לאף אחד, היא סוללת את העתיד.

 
ClickShare Barco

 photos – Barco

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG