בדומה לשינויים והתאמות שהתרחשו בכל תחום, אישי או עסקי, גם טכום הבינה מהר מאוד שכללי המשחק השתנו ועם תחילת המגיפה, זיהתה עלייה מסיבית בביקושים חדשים לסביבה היברידית. הזיהוי המהיר, ניסיון רב השנים ותחום ההתמחות תרמו לכך שטכום מתמקמת כמובילה בפתרונות לכיתות וחדרי ישיבות היברידיים.

מרחוקרוב

"הטכנולוגיות אינן פורצות דרך, האינטגרציה לאתגרים החדשים היא פריצת הדרך", אומר שי כהן, ראש מנהל טכנולוגיות מידע ודיגיטל במכללה האקדמית אשקלון. לדבריו, איכות המצלמות הקיימות בשוק בהחלט טובה אולם האתגר הוא מה מצלמים ואיך מתפעלים בקלות יתרה את סוגי וזוויות הצילום עבור שיטות הלימוד החדשניות. כיצד ניתן לאפשר למרצה לתפעל שיעור אשר כולל תלמידים בכיתה ובבית באותה עת, שיתוף תוכן ושלל טכניקות נדרשות על מנת להעביר את החומרים בצורה מובנת ומעניינת מצד אחד, ואיך מספקים חוויה מקסימאלית עבור שני סוגי התלמידים. 

הקילומטראז' של טכום אלקטרוניקה במהלך רבע המאה האחרון בתחומים ממוקדים, בעיקר בעולמות החינוך, יצר מומחיות שהביאה מקבלי החלטות רבים לפנות לבקשת פתרון מקצה לקצה עבור אתגרי הלמידה ההיברידית. 

טכום אלקטרוניקה

"הכי פשוט שאפשר בבקשה"

המכללה האקדמית אשקלון מיישמת שילוב מעניין ויעיל של ציוד אודיו וידאו לניהול השיעור, כאשר הפודיום של טכום אלקטרוניקה משמש כעמדת שליטה מלאה ומאפשר למרצה לתפעל בקלות רבה מגוון של תרחישים ולא פחות חשוב – מאפשר לצוות תמיכה מצומצם לטפל בהצלחה בלמעלה ממאה כיתות ואולמות שונים. 

הפודיומים מתוצרת טכום אלקטרוניקה הם שם דבר בארץ בעולם כבר למעלה משני עשורים. איכותם נשמרת בקצה העליון ובשנים האחרונות פיתחה החברה פודיומים ברמות Mid-Range, אשר מאפשרים הנגשה של תכונות טכנולוגיות רבות שלה לקהלים חדשים. 

המקום הטבעי של המרצה + אתגרי הלמידה החדשים =

"אפיינו את הצורך", משתף כהן אודות השלבים הראשונים של הפרויקט במהלכם בחרו להתמקד בשני דברים מרכזיים: אפשרות לצלם לוח בצורה טובה והחזרת המרצה למקומו הטבעי – הפודיום, ומוסיף- "ופודיום = טכום!. באתגרי הלמידה המשתנים, הממשק עם טכום אינו מצריך את המכללה לבצע אינטגרציה עם ספקים אחרים שאולי יבואו ויגידו שהמחשב לא עובד או כל דבר אחר". 

 

נציגות מעניינת לפורטפוליו של טכום

כמו מכללות רבות בישראל ובעולם, טכום אלקטרוניקה מלווה את המכללה האקדמית אשקלון כבר עשרות שנים: "הפתרונות של טכום הם פתרונות מקצועיים אבל מעבר לכך – יש אנשים בטכום. נשמות, שהשירות בראש מעייניהם, בכל שעה, בכל בעיה שיש גם כשזה לא קשור, גם כשאתה צריך עצה". 

"אם אתה בוחר בספק שלך לפרויקטי המשך, כנראה שטוב לך"

"אנחנו בחרנו בטכום כשותף בכל הנושא של הכיתות ההיברידיות. ועשינו עם אביב (ברוסילובסקי, מנכ"ל טכום), אינסוף ניסיונות עם מצלמות כאלה ומיקרופונים כאלה ואיך צריך למקם, והיה יועץ סאונד והיה יועץ וידאו, ואיזה מסך לשים בקצה ואיך למתג אותו… אנחנו אחד הקמפוסים עם הפרישה ההיברידית הגדולות בישראל". 

מקבלי החלטות מתחום החינוך והאקדמיה – יש מי שישמח לסייע לכם עם מענה על סוגיות שונות 

"צברנו המון ניסיון בהפעלה של כיתות היברידיות ובלימוד היברידי. נשמח לשתף את התובנות והידע שלנו, גם ברמה הטכנולוגית, ברמה האקדמית והפדגוגית כדי לעזור. בסופו של דבר זו המטרה של כולנו – ללמד בצורה טובה". 

לפרטים נוספים – info@tecom.co.il

 

 

הוידאו המלא

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG