"שוק המשרדים הקטנים והבינוניים הוא שוק עצום אבל הוא דורש נתיב יעיל- פתרונות מעולים עם כמה שפחות ידיים, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה". ראיון מיוחד עם האדריכלית שרון גורן ואיתי שמיר, שייסדו יחד את "סול אנד פפר" ברמת החייל המספקת ייעוץ, ליווי, וייצור של משרדים קטנים ובינוניים. וזו בדיוק הסיבה שהשניים החלו לשווק לאחרונה את הזרועות האיכותיות של Novus הגרמנית. 

AVM

"תהליך הקניה ב'סול אנד פפר' מאד פרטני וספציפי לכל לקוח ולקוח. אפשר להבחין שאין אצלנו פתרונות משוכפלים או ניסיון להעתיק מפרויקט לפרויקט. המטרה היא לתת הן ללקוחות והן לאדריכלים ולמעצבים שמגיעים אלינו, טיפול מקיף, ייחודי ופרטני עבור האתגרים של כל חלל. וכן, זה מתחיל מהתחלה בכל פרויקט", עונה גורן על השאלה מיהי 'סול אנד פפר'. 

"זה לא אומר שאי אפשר לקנות כיסא או כל פריט אחר באונליין אבל 'סול אנד פפר' מכוונת לפתרונות מלאים אשר מספקים ללקוח מענה הכולל גם ייעוץ ואפיון, שבדומה לתחומים נוספים מדובר בשלבים קריטיים לשביעות הרצון לאורך זמן".  

מאפס ל 700 מטר ב 1 על 1 

כולם מדברים על בידול וניכר כי ל'סול אנד פפר' יש לא מעט ממנו; ההבנה כי מענה יסודי ומקצועי ללקוח אינו חייב לעבור דרך פיתוחים, מפעלים, אנשי מכירות ותהליכים מסואבים ויקרים, הוא אחד מהם. גורן: "אנחנו חברה אחת שבה הלקוח פונה לאדם אחד שהופך להיות הכתובת שלו מ-א' ועד ת'. זו היערכות שונה ומאוד יעילה בפרויקטים שלנו שהיקפם הוא ממטרים ספורים של משרד רואי חשבון או עורכי דין, ועד כ- 700 מטר, שזה פחות או יותר הגבול בממדי המורכבות, הצרכים והטיפול שאנחנו מבקשים לספק כיום. 

"בסדרי גודל אלה אנחנו יכולים גם להשתמש בתוכנה ייעודית שפיתחנו יחד עם חברת סטארט-אפ חיפאית, שבה ניתן לראות את הריהוט שלנו בתוך החלל, בגוונים, במידות ובגימורים המבוקשים ע"י הלקוח".

איתי שמיר: "זה הרבה אמון ומעורבות של הלקוח במערכת היחסים המשותפת בינו לבין 'סול אנד פפר'. אנחנו רוצים שהלקוח יכיר את אבני הדרך השונות בתהליך ההצטיידות שלו ויבין באמת מה אנחנו מציעים ומדוע. חשוב להדגיש שמהרגע שהלקוח בוחר את הריהוט, הגוונים, פתרונות החשמל והאקססוריז, הוא יוצא מהתמונה ומתפנה לענייניו. כל נושאי הייצור והלוגיסטיקה נשארים אצלנו. הוא מעורב מעט מאוד ובעיקר מקבל מידע וידע מהצד שלנו ומרגיש חלק מהתהליך. באופן הזה אנחנו מצליחים להשיג שביעות רצון גבוהה יותר וכמובן פרויקטים מתקדמים ומוצלחים יותר".  

משמאל - שרון גורן, איתי שמיר וצבי זוסמן. (AVM)

הרמוניה בשרשרת האספקה 

גורן: "המטרה שלנו היא להקל על הלקוחות ככל שניתן ולכן אנחנו פונים גם לאדריכלים ולמעצבים שבאים לכאן יחד עם הלקוחות שלהם ומקבלים שירות וליווי צמודים ומקצועיים. 'סול אנד פפר' מבינה את האתגר של הלקוח, את החששות וחלקי המידע שחסרים לו והופכת להיות שותפה אמיתית למסע המשותף שלו עם האדריכל או המעצב. 

"נכון שהחנות מעוצבת ואנחנו יושבים במעטפת צבעונית ומגניבה אבל מאחורי הקלילות הזו מצוי המון ידע טכני ולא מעט ערך שהלקוח ואיש המקצוע מקבלים על הדרך". 

שמיר: "אנחנו מאד גמישים וצריכים להתאים את עצמנו כל הזמן לסגנון המשותף של לקוח-מעצב. זה אומר שאם מגיעה מעצבת שיודעת בדיוק מה היא רוצה, אנחנו נהיה רק אנשי הביצוע. אם היא באה ואנחנו מגלים סימני שאלה ברמה התכנונית, נשמח לעזור ולכוון לתכנון מיטבי עבור הלקוח שלה. זה נעשה כחלק מהשירות שלנו לרבות תהליכי המשך "שקטים" הכוללים שיחות טלפון, תכתובות מיילים ואפילו פגישות. הכל במטרה לדייק את ההצעה כדי שבסוף, הלקוח יקבל את הפתרון הנכון ביותר עבורו. 

AVM

מכניסים פתרונות עם תפישת עולם דומה 

את צבי זוסמן, מנכ"ל חברת 'מבט מסכים וזרועות', הכירו גורן ושמיר רק לאחרונה. שמיר: "פגשנו אדם נעים ומקצועי שהציע לנו להכניס לסל המוצרים את הזרועות של Novus. בחנו את המוצרים היות וכמעט בכל פרויקט עולה הצורך בזרועות מסך, וגילינו פתרונות מעוצבים, מקצועיים ובעיקר עומדים ברמת התמחור של "סול אנד פפר". הבנו שלא בכל פרויקט יהיה תקציב לזרועות היות ומדובר על מוצר שאינו MUST אבל קורה דבר מעניין- הלקוחות בעצמם מגלים יותר ויותר עניין ומבקשים לכלול את הזרועות של Novus בתכולה". 

מי צריך בכלל זרועות ? 

שמיר: "לפי איך שאני רואה את זה יש שלושה סוגים של לקוחות שזה רלוונטי אליהם. הראשון הוא הלקוח הפרטי שמייצר עמדה אידיאלית עבורו בבית. זה יכול להיות עובד הייטק שעכשיו עובד מהבית שלושה, ארבעה ימים בשבוע והוא רוצה עמדה מדויקת עבורו. לרוב הוא "ילביש" את הזרוע על שולחן חשמלי או שידה כזו או אחרת. הקהל הזה מפותח מאוד, בודק ולומד, ויבקש זרוע עם בוכנת גז, מתכווננת לכל הכיוונים, מסוגלת להחזיק כמה מסכים ואפילו שילוב של פתרון תאורה בעמדה, על מנת לתת מענה לשיחות הוידאו הרבות. חוויה אמיתית של ממשק עם לקוח מאוד מדויק.  

פתרונות נובוס. תמונה - מבט מסכים וזרועות

"קבוצה שנייה היא הפרויקטים שלנו כאשר ברבים מהם מדובר בחברות סטארט-אפ. חלקן בעלי תקציב גבוה ואחרות נטולות תקציב, אבל מה שמעניין הוא שסט השיקולים חופף בנקודות מסוימות; אם כבר רכשת שולחן יפה, הנחת מחיצות אסתטיות והכל נראה ברמה גבוהה, כנראה שפחות תרצה לשים את המסך על איזו צלחת שנקנתה בחנות מחשבים או על שתי חבילות דפי A4. הא.נשים האלה מודעים לחשיבות של זרוע איכותית ואלגנטית שמייפה את העמדה ומשחררת מקום על הנדל"ן השולחני". 

"הקבוצה השלישית והאחרונה מורכבת מבעלי תפקידים. אם ניקח לדוגמא מנכ"ל.ית שאופיינה עבורו עמדת עבודה ספציפית בעיצוב מיוחד ומשודרג, ככל הנראה יהיה שם מסך מכובד מאחד המותגים המובילים והוא ירצה להניח אותו על זרוע מעוצבת ואיכותית שמשלימה את הלוק והאווירה. לנובוס יש זרועות יפהפיות ואיכותיות ואני חושב שאין הרבה יצרניות בעולם שיש להן את השילוב הזה". 

 
תמונה - מבט מסכים וזרועות

צבי זוסמן, מנכ"ל מבט מסכים וזרועות: "שילוב אנשי מקצוע כגון אדריכלים, מעצבי פנים ומנהלי פרויקט בעת תכנון משרד חדש או שיפוץ ואבזור משרד קיים, משרת את כל הצדדים, כאשר המרוויח העיקרי הוא הלקוח הסופי שיכול להיות שקט ובטוח שהוא יקבל את הפתרון המתאים והנכון ביותר לדרישות שהוא העלה ואף יותר מכך. 

"חלק מהמשימה שלנו כספק הזרועות והתאורה, הוא להשיג את הדיוק וההתאמה המקסימאליים בין הצרכים בשטח לפתרונות שייושמו וכאשר הדיאלוג שלנו הוא עם בעל מקצוע אשר מכיר היטב את צמתי קבלת ההחלטות השונים, סיכויי השגת שביעות הרצון המרבית עולים משמעותית. אני מברך על שיתוף הפעולה עם 'סול אנד פפר' שמטפלים בכל לקוח ברמת המקצועיות והשירותיות הגבוהה ביותר".  

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG