קרמר אלקטרוניקה (Kramer Electronics) הצביעה על הכיוון בו התעשייה נמצאת כבר לפני למעלה משלוש שנים. AV Over IT היתה כותרת הכנסים והחזון שהקימה בכל העולם. במקביל לרכישת חברות כמו Wow Vision ו iRule נעשו פיתוחים ועדכונים על מנת לעמוד בחזית המעבר לעולם ה-IT והביתן בו הציגה קרמר השנה ב ISE ציין מבחינתנו את סוף המעבר הטכנולוגי לעולם ה-IT ותחילת השיח בשפתו. 

דיוויד מרגולין (מימין) תמיד שם ! (תמונה - AVM)

פגשנו את דיויד מרגולין סגן נשיא השיווק בקרמר אלקטרוניקה, לשמוע על המסע שעברו, על חידושים ובעיקר על מימוש השפה החדשה אותה לומדת תעשיית ה-AV להכיר.

מרגולין: "המשחק השתנה. ומעבר ללקוחות המסורתיים שלנו מתחום ה AV, הלקוח הסופי שלנו הן מחלקות ה-IT. אנשי ה IT בארגונים מתמודדים עם אתגרים ייחודיים ולהם יש מוטיבציות ומטרות ויעדים ייחודיים. לשמחתי זיהינו את זה מבעוד מועד ובשנים האחרונות נערכנו לשינוי. ההבנה מה מחלקות ה IT צריכות, מה יעבוד עבורן באופן מיטבי עבור האתגרים של הלקוחות שלנו זה מה שעומד בבסיס תפיסת העבודה שלנו. כמו כן יש לנו מחויבות עמוקה ללקוחות המסורתיים שלנו בתעשייה ואנחנו ממשיכים להיות עבורם ספק פתרונות ומוצרים מוביל. 

כאשר הגדרנו את תכנית הפעולה לפני למעלה משלוש שנים, סימנו מטרה ברורה להיות מובילים ב'מיזוג' בין תחומי ה AV וה IT. הבנו שלצד המשך הפיתוח והתמיכה בקהילת ה AV, עלינו להתחיל לדבר אל מחלקות ה-IT בשפה אחרת שמתמקדת בפתרונות, אבטחת מידע, פשטות וקלות הפעלה, ניטור, כלי ניהול למשאבי ה-AV שיהיו זהים לכלים ולשיטות העבודה שלהם בשוטף." 

החזון בא לידי ביטוי בביתן של קרמר בתערוכה. מרגולין: "הביתן של קרמר תוכנן וחולק להצגת סוגי הפתרונות הנחוצים לארגון באופן היעיל ביותר עם כמה שפחות קופסאות וכמה שיותר פלטפורמות לדיאלוג עם הלקוחות. הביתן כולל פתרונות ברמת תשתית הארגון, מענה לחדרי ישיבות מכל סוג וגודל, וכמובן מקום של כבוד לתחום אבטחת המידע ומשפחת ה-VIA. אנחנו מדברים עם כל סוגי הלקוחות על פתרון מלא ובשפתם". 

כמות המוצרים שהוצגה 'נבלעה' בביתן ובמקומה הושם דגש רב על חוויית ביקור ואינטראקציה אישית מקצועית מקסימאלית. הביתן הוסב לטובת יצירת שיח והוא הכיל עשרות רבות של מקומות ישיבה אשר נוצלו היטב, ובביקורים שערכנו בביתן לאורך כל ימי התערוכה ניתן היה לראות תפוסה מלאה בכל זמן, שיחות בכל השפות והתחומים. מרגולין: "התאמנו את עצמנו ללקוח החדש כיצרנית שבוחנת כל העת את צרכיו באופן מיטבי, והדבר בא לידי ביטוי כבר בדיאלוג בתהליכי המכירה, דרך אבני הדרך בפרויקטים השונים, הליווי וההטמעה". 

 
תמונה - AVM

משתנים עם הזמן - Open AV Platforms

מרגולין: "ה-AV  החדש עבר טרנספורמצייה והוא נשען באופן משמעותי יותר על פונקציונליות מבוססת תוכנה שגם מסוגלת לעבוד לוקאלית ובענן.  multiple software driven functionality on a single device  הבשורה היא היכולת של הלקוח לבחור פונקציאונליות שמספקת מענה לצרכים שלו ולהימנע מתשלום על Over Capacity. כמובן שהלקוח מקבל שדרוגים באופן אוטומטי ברגע שהם משוחררים. דוגמא נוספת לגמישות מחשבתית של קרמר היא ה-Kramer Flex I/O בתחום ה-AV. שברנו את התפיסה המקובלת ביחס ה'מרובע' בין כניסות ליציאות ואינטגרטור או מתכנן מערכות יכול בחור את כמות הכניסות והיציאות הנדרשת באופן שמאפשר גמישות בתכנון וגם כאן אין צורך ב Over Capacity שייחס כניסות/יציאות מרובע מכתיב.

תמונה - AVM

KCP - שינוי הפניה אל יועצי ה-AV והיועצים החדשים

מרגולין: "היות וקרמר מובילה בתפיסת ה-AV/IT, אנחנו רואים את יועץ ה AV כאוטוריטה לגבי דרישות ה AV ויועץ ה IT חשוב לנו באותה מידה מאחר והוא כבר מדבר עם קהל ה-IT. לכן, שני סוגי היועצים הללו נכנסו לתכנית היועצים העולמית שהושקה במהלך התערוכה Kramer Consultants Programs. יועצים הם נכס אסטרטגי עבורנו ולהם נקודת מבט ייחודית על צרכי הלקוח בד-בבד עם הבנה עמוקה בטכנולוגייה וחווית משתמש. יועץ ה-IT יכול להיעזר בנו בכל הקשור ל-AV על מנת להציע פתרון שלם ואילו יועץ ה-AV מקבל מאיתנו סט רחב של כלים ותמיכה על מנת לספק ללקוחות שלו פתרונות מלאים באופן פשוט."

תמונה - AVM

מה צופן העתיד ? התחלנו לדבר IT, לאן הולכים מכאן ?

מרגולין: "כמו בתחום ה IT אני צופה שהתחום יעבור וירטואליזציה וזה ישפיע על האופן שבו מתכננים, מתקינים ומשתמשים בטכנולוגייות AV. השינוי הזה בסוף גם ישפיע על המודלים העסקיים – AV כשירות (AV as a Service), באופן דומה לשירותי IT. חומרת ה AV תהיה חומרה רב תכליתית והשירותים שהיא תספק יהיו מבוססי תוכנה שתתעדכן בהתאם לדרישות. כבר עכשיו אנחנו רואים טכנולוגיות IoT שמותקנות בסביבות מקצועיות. הלקוחות והמשתמשים שלנו הם גם צרכנים ביתיים כמו Amazon Alexa, Apple Home,,Google Home  ועוד. באופן טבעי הציפייה היא לחוויית משתמש דומה במשרד/עבודה כמו שכולנו חווים בבית. תחום מוצרי ה IoT יהפוך להיות אמין יותר והכי חשוב, מאובטח יותר, מה שיאפשר שימוש גדל והולך של הטכנולוגיות והפתרונות הללו בסביבות ProAV. עוד ארוכה הדרך אבל אנחנו עוקבים, מפתחים ומתאימים את עצמנו לקראת הבאות." מסכם מרגולין.

יצאנו עם לא מעט תובנות מהראיון, לא רק לעתיד אלא גם על היכולת בבניית קונספט נכון ומותאם לתעשייה אליה פונים. למסע של קרמר אנחנו שותפים מזה מספר שנים ובהחלט ניתן לומר כי תערוכת ISE2020 היא אחד מרגעי השיא בו כל המהלכים של השנים האחרונות באים לידי ביטוי בעוצמה ממוקדת שהשיגה לא רק את החשיפה לה היא ראויה אלא גם את התגובות מהמבקרים בביתן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG