השם Poly יחסית חדש, אבל הגישה לחדשנות ממש לא. במהלך נדיר יחסית בחרו Polycom ו-Plantronics שהפכו לחברה אחת לפני כשנתיים, לשנות, להשתנות ולהתמתג מחדש, אולם מי שמכיר את שתי החברות לאורך השנים יודע כי החידושים והחדשנות נמצאים עמוק בד.נ.א שלהן, ואין זמן מתאים יותר להציג חידושים מאשר תערוכה כמו ה ISE.

ביתן Poly בתערוכת ISE2020. (תמונה - AVM)

אחרי שעברו החברות את השלב הטכני והמאתגר ביותר של מיזוג בסדר גודל כזה, מתפנה Poly לכבוש שוב את הנתח שלה. ביקרנו בביתן על מנת לשמוע על החידושים והאסטרטגיה של החברה המשותפת לשוק ה-UC  המאתגר, בו מתמודדות היצרניות עם טרנדים המתעדכנים כל העת, קהל לקוחות רגיש ותובעני המשתמש במספר פלטפורמות ועידה על מנת לנהל את משימותיו, ודרישות שאינן פוסקות להמשיך ולפשט את חווית המשתמש וקלות התפעול. 

"הפתרון הראשון שהשקנו לאחרונה הוא סדרת ה-Studio X. מדובר על יחידת All In One המהווה הרחבה לסדרת ה-Studio שהשקנו בשנה שעברה. ליחידה הסמכה של Zoom, מה שאומר שהיא מותאמת במאה אחוז לפלטפורמה שלהם ובקרוב מאוד תהיה בעלת התאמה גם ל-Microsoft Team.  בדומה לשאר הפתרונות של Poly, חוויית המשתמש עומדת במרכז ולכן בלחיצת כפתור עם כניסתו לחדר, המשתמש מתחבר לפגישה" אומר לנו גאווין סיר (Gavin Sear) מנהל שיווק גלובאלי למוצרי Poly. 

"במשפחת הטלפונים השולחניים אנחנו מציגים את סדרת ה-CCX המתקדמת, שגם היא כמובן מוכנה לעבודה עם פלטפורמת ה-Teams של מיקרוסופט, ואליה ניתן לשלב גם אביזרים חיצוניים מתוצרתנו, כדוגמת אזניות קוויות ואלחוטיות, כך שיתאימו לצרכי העובד המשרדי, בכל סוג של חלל. כל הפתרונות שהושקו שומרים על קו אחיד וברור לפיו ה-IT יכול לנהל אותם ללא צורך בעזרה נוספת באמצעות ה-Poly Lens – שירות ענן לניהול התקני UC שונים, החל מרמת הטלפון ועד לחדרי הועידות."

גאווין סיר (Gavin Sear) מנהל שיווק גלובאלי למוצרי Poly. (תמונה - AVM)

מהו המיקוד שלכם לשנה הקרובה והאם אתם רואים דרישות שונות משווקים שונים ?

גאווין: "חברת Poly מוכרת לכל משתמש בעולם והפתרונות המתקדמים שלה קיימים כמעט בכל ארגון. החזון שלנו הוא לאחד את כל המוצרים שלנו- טלפוניה, אוזניות, חדרי ועידה ועוד, לכדי חוויה אחת איכותית ונגישה למשתמש הסופי. אנחנו שומעים רבות על תקשורת אחודה באתרי האינטרנט המקצועיים ובתערוכות השונות, ובכן Poly כבר שם, ערוכה ומוכנה להמשיך לפתח ולהוביל את הכיוון.

מבחינתנו אין הבדל בין סוגי הלקוחות, מכיוון שאנחנו מבינים שלכולם צורך דומה: לתקשר בצורה פשוטה ואיכותית, לשמוע את הצד השני בצורה מושלמת באמצעות סוגי הציוד המגוונים ולקבל חוויה שהכלים המשמשים אותי עושים בדיוק מה שאני מצפה מהם בתור משתמש. אלו אתגרים אותם Poly מכירה היטב- עבודה מרחוק, עבודה בחללים פתוחים, דרישה לחדרי האדל בחללים פתוחים וכדומה. כיצרנית ותיקה ובעלת כוח וניסיון כפול, Poly מתבוננת בצרכים המדויקים ביותר של המשתמש הסופי ויודעת להביא לו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לצד ההטמעה הפשוטה ביותר."

מיהם הלקוחות החדשים שלכם ואיך הם משפיעים על פיתוח פתרונות חדשים ?

גאווין: "כל יצרנית בכל תחום מוצאת את עצמה מאותגרת על ידי דור המילניום. מדובר בדמוגרפיה חדשה שנכנסת לחללי העבודה החדשניים עם הרגלים ודרישות שיכולים להיראות לדור שלנו כפינוק, אולם שיטות ואופי הפעילות שלהם הם שיכתיבו את הטון. אם בתפיסת עולמנו היינו מסתפקים בכל מה שהארגון הציע, הרי שדור המילניום והדורות שיבואו לאחריו, מעדיפים להשתמש בכלים ומכשירים המוכרים להם. האתגר של מנהל ה-IT יהיה לתת פתרון להרגלים שלהם הן בהיבטי אבטחת מידע, איכות, קישוריות, עיצוב ואסתטיקה".  

תמונה - Poly

סדרת ה-Studio X מהווה מהפכה בעולם חדרי האדל וחדרי הישיבות הבינוניים, היא מייתרת את הצורך במחשב ייעודי על מנת להריץ פתרונות של ספקי ענן שונים כגון, Zoom או Teams, היא מביאה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של Poly בתחום האודיו שנקלט בחדר (מיקרופונים, Noise Block AI) וכן בתחום הצילום (עקיבה אחרי הדובר, קבוצה או מצב דיון). בנוסף ובוודאות אחד הפרמטרים החשובים ביותר ללקוחות הינו תג המחיר. הסדרה משווקת בעלות נמוכה שאין כדוגמתה בתחום ללא שום פשרה על האיכות. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG