ימי הקורונה, בהם חלק מהילדים עדיין בבתים, ממשיכים לאתגר לא מעט הורים, ובמיוחד כאלה שיש להם יותר מצאצא אחד. המריבות על השלט רק הולכות ומתגברות, השעמום בשיאו והמסכים הקטנים בהם כולם שקועים, קטנים מדי לסרטי הקולנוע. לא עוד: Epson מכריזה בישראל על השקת בכורה של ה-EF-100, מקרן הלייזר בטכנולוגיית LCD3 הנייד הראשון של החברה שמובילה כיום את שוק המקרנים העולמי. 

המקרן קטן במיוחד וקומפקטי (23 ס״מ באורך ומשקל של 2.7 ק״ג) מיועד לשמש את כל מי שמבלה בבית, בין אם מדובר בפריקים של אקס-בוקס, או פלייסטיישן, דרך חובבי הקולנוע הביתי (כולל ,פרוזן החדש/ישן)… המקרן החדש והמדוגם, שמגיע בצבעי שחור זהב או בלבן כסוף יוקרתי, מיועד לכל אלה שרוצים הקרנות הענק, בכל חדר בבית (כולל בגינה, או בחצר ואפילו על התקרה בחדר הילדים) והוא מהווה פתרון מנצח למי שרוצים לשחק, לצפות בסרטים על גבי מסך ענק.   

אין צורך כמעט בתחזוקה שוטפת ומקור האור יספיק למעל 20 אלף שעות הקרנה – כלומר שימוש בכל יום במשך עשר שנים (בתקווה שעד אז משבר הקורונה יחלוף לו…). ה- EF-100 מספק גם תיקון תמונה אוטומטית אנכית לניתוח תמונות ותיקון הגיאומטריה האנכית של התמונה.

משתמשי סמארטפונים, נגני DVD, קונסולות משחק, או לפטופים יכולים להתחבר למקרן באמצעות כבל HDMI פשוט וכן ניתן לחבר מגוון סטרימרים של מרבית החברות הגדולות בשוק. 

להשלמת התמונה: המקרן מצוייד ברמקולים מובנים וקישוריות בלוטות׳ עבור רמקולים חיצוניים. 

מחיר: החל מ 3,999 שקל. 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG