קטנים, מעוצבים, מתחברים בקלות לכל מחשב – AC-44 החדשים (תמונה: MXL Microphones)

 

יצרנית המיקרופונים MXL Microphones הכריזה על MXL AC-44, רמקולים זעירים וניידים שמיועדים לשימוש בשיחות ועידה ומתחברים למחשב באמצעות חיבור USB פשוט וקל. הרמקולים החדשים הם תוספת לקו מוצרי המיקרופונים למרחבי פגישות והיוועדות שמציעה החברה בשיטת חבר והפעל, ללא צורך בהתקנת מנהלי התקנים במחשבים.

עם מידות של 64x72x25 מ"מ מדובר, לפי החברה, בפתרון מיטבי לשימוש בתרחישים בהם המקום הפנוי די מצומצם, ובזכות הניידות שלהם ניתן להשתמש בהם בכל מרחב היוועדות תוך מספר דקות, גם אם אינם מותקנים בקביעות. בנוסף הם מתאימים להשתלבות גם בהיבטים אחרים של התעשייה כמו ברצפת ייצור בצמוד למכונות שיכולות לקבל פקודות קוליות, ועוד.

ב-MXL טוענים להעברת קול ברורה ונקייה, גם באזורים רועשים, והם גם מספרים שהרמקולים החדשים משתמשים במנגנון השתקת רעשים בחלק האחורי כדי למנוע כניסה של רעשים ודיבורים מהאזורים שהמשתמש אינו מעוניין בהם. המסגרת של AC-44 עשויה מתכת והם מוגנים ברשת כדי להבטיח עמידות גם בסביבות עבודה תעשייתיות. עבור מי שרוצה בכך, יש גם חיבור 3.5 מ"מ תקני.

"אנחנו נרגשים להכריז על התוספת האחרונה לקו המיקרופונים מבוססי ה-USB לחדרי ועידות שלנו, ה-AC-44. הם מציעים את טכנולוגיית המיקרופונים המתקדמת ביותר בתוך מעטפת זעירה, וכך הם מאפשרים פתרונות עבור משימות proAV וכן לשימוש בחדרי היוועדות, ואפילו עבור תרחישים חדשים ומרתקים בתחום הרובוטיקה", אמר סקוט קרוקברג, מנכ"ל MXL.

הרמקולים יהיו זמינים בצבעים לבן, שחור וכחול והם יוצגו לראווה בביתן החברה בתערוכת InfoComm 2019 בחודש הבא.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG