בין אם אתם עובדים מרחוק, מרצים באוניברסיטה או סתם אוהבים לעשות שיחות זום עם המשפחה או החברים בעידן של ריחוק חברתי – ריכזנו עבורכם את הפיצ'רים ששווה להכיר בעדכון האחרון של זום

"להיות בעניינים" בכל מה שקשור לשיחות וידאו ופלטפורמות מקוונות עכשיו זה ה-דיבור. כל אופציה להפוך את השיחה לערנית, מצחיקה ואינטראקטיבית יותר, קלה יותר לתפעול, לשיתוף תוכן ובכלל לניהול, צריכה להיות מנוצלת. ZOOM היא ללא ספק אחת הפלטפורמות הממומשות והפופולריות בתחום, והעדכון האחרון שלה מביא איתו רשימת פיצ'רים ארוכה הן בצד הטכני והן בצד היצירתי. קבלו את רשימת הזהב- כל מה ששווה להכיר בעדכון האחרון:

מעבירים מצגת? לא צריך לשתף מסך יותר

הכירו– מצגת הפאוור-פוינט שהכנתם והתרגלתם להעביר תוך כדי שיתוף מסך, יכולה להיות הרקע הוירטואלי שלכם בדיוק כמו במשרד או בחדר הישיבות, בה המצגת נמצאת מאחורי המציג וישנה חשיבות לשפת הגוף ולתזמון העברת השקופיות. בפיצ'ר החדש אפשר לשלוט על גודל התצוגה של המשתתפים בשיחה ולהעביר שקופיות בקלות בעזרת החיצים. דרך אפקטיבית שמדמה עוד יותר את סגנון העברת התוכן ה'טבעי' שלנו.  

"חדרי המתנה" – יעילים ומהירים יותר

מכירים את המאחרים האלה שנאלצים להמתין (בחדר המתנה וירטואלי) כי מנהל הפגישה בדיוק עסוק ולא רואה את ההתראה? בזום לא רוצים שתמתינו וההתראות קיבלו הדגשה כך שהמארח ישים לב יותר במהירות שהגעתם. (אם אתם מאותם מאחרים..)  

רעשי רקע? קצת פחות

יותר ויותר מאיתנו חוזרים לאכלס את המשרד, לפחות באופן חלקי, או חוזרים לעבוד ממקומות איך לומר… הומי אדם ורועשים ובמקרים היותר שכיחים עובדים מהבית עם ילדים שלא בהכרח בתפוסה מלאה במסגרות ועלולים לייצר כמויות רעש פחות נוחות לפגישת עבודה…
גם על זה חשבו בזום והוסיפו פיצ'ר שיסייע בזיהוי ו"לימוד" רעשים שיאפשר נטרול שלהם. לא בדקנו עדיין אבל נראה שבזום רוצים לתת פייט בכל סגמנט של ניהול שיחת ועידה מקצועית. 

קצת הומור לא הזיק מעולם

זום הפכה ליותר מפלטפורמת 'ישיבות' ועבור רבים מאיתנו היא החלון לאנשי הצוות, הלקוחות וכל יתר הדמויות שמרכיבות את יום העבודה שלנו. נוסיף לזה את התמכרות של (חלק מ) האנושות לפילטרים ויש לנו צורך חדש. 
בעדכון האחרון התווסף פיצ'ר פילטרים בדומה למה שאנחנו מכירים מהרשתות החברתיות, אז אם בא לכם שפם מצחיק או רקע שיש בו אמירה, עכשיו זה הזמן. 

אז...

תכל'ס, פשוט עדכנו את התוכנה כשמציעים לכם. בדרך כלל מדובר בשדרוגים טכניים פשוטים אבל כמעט תמיד יש שיפורים בחוויית המשתמש. מי מאיתנו לא זוכר את הפעם הראשונה שהוספנו רקע של נוף בזמן הסגר, רק בשביל התחושה שהיתה כ"כ חסרה?! היום יותר מתמיד יש שפע של אפשרויות בזום שכל תפקידן לסייע לנו להעביר את זמן השימוש בה עם חוויה נעימה ואפקטיבית יותר. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG