"צריך לשנות את סוגי המדפסות הארגוניות לטובת הורדת עלויות ההדפסה והתחזוקה". סקר ההדפסה הארגונית/עסקית בישראל מגלה כי ציי הדפסה מעורבים, אי עמידה במדיניות ארגוני והדפסה ביתית שנכנסה לתמונה יוצרים אתגרים חדשים עבור מנהלי ה-IT

ירון פרץ (תמונה - אפסון)

סקר חדש בקרב העסקים בישראל מגלה שהרוב המכריע של הארגונים (89%) ראה עלייה בעלויות ההדפסה שלהם במהלך 12-18 החודשים האחרונים, עם עלייה ממוצעת של 14%. מחצית מהמשיבים (49%) מאמינים שטכנולוגיית ההדפסה תהפוך חשובה יותר לארגון שלהם במהלך 12 החודשים הקרובים, 61% מאמינים שההדפסה תישאר חשובה בכל הנוגע לניהול נתונים קריטיים, ו-53% מצהירים שהם יזדקקו למהירויות הדפסה מהירות יותר כדי לעמוד בביקוש. 68% ממנהלי ה-IT ראו צורך בהורדת עלויות ההדפסה. 

הסקר שנערך על ידי חברת האנליסטים Colman Parks בהזמנת חברת Epson, הקיף מעל 3000 מקבלי החלטות בתחומי ה-IT בעסקים בינוניים וגדולים, מהמזה״ת ומאירופה.  

עם צמיחת טרנד העבודה ההיברידית, מנהלי ה- IT הישראלים היו עדים לצמיחה משמעותית בכמות המדפסות שנרכשו על ידי עובדים בצורה עצמאית, או במימון של מקום העבודה, לתמיכה בעבודה בבית (53% מהמשיבים). כתוצאה מכך, מדווחים המנהלים על עלייה חדה במספר מותגי המדפסות השונים שהם התבקשו לנהל. נתון זה נתפס על ידי המנהלים כ״יוצר עומס במיוחד״, אצל למעלה משליש (44%) ממובילי ה-IT בישראל. המנהלים אף דיווחו כי במהלך התקופה ראו גם שעובדים מוציאים סכומי כסף משמעותיים על רכישת מחסניות דיו כתוצאה מקניית מדפסות 'מדף' המיועדות לשימוש ביתי (71%). 

בעוד שהרוב המכריע של הארגונים (93%) הטילו צורה כלשהי של הגבלות על אילו מדפסות יוכלו העובדים לרכוש לעבודה ביתית, 42% מודים שהציות לכך היה מוגבל. החששות העיקריים סביב הדפסה ביתית כוללים אבטחה, אחריות על ׳נכסים מחוץ לסביבת המשרד׳ וקבלת בקשות תחזוקה למוצרים שנרכשו בנפרד על ידי העובדים.

הבקרה הכרחית

הבקרה על חומרת המדפסות במהלך העבודה מרחוק צוינה כנושא מעיק ומלחיץ על ידי 79% מהמשיבים בישראל, כאשר 83% הודו שה-IT ׳איבדו׳ שליטה על ניהול ציי המדפסות. ״החזרת שליטה זו תהיה צעד חשוב לקראת תיקון בעיות עלות וקיימות גם יחד״, ציינו רבים מהמשיבים. אצל מרביתם קיים רצון עז לשפר את ההבנה של חיסכון שניתן לעשות על ידי שינוי אופן ניהול צי ההדפסה (66%) ועל ידי שינוי סוגי המדפסות בשימוש (57%). 82% מהנשאלים בישראל אמרו שניהול ובקרת צי המדפסות הם חלק ספציפי ממדיניות הקיימות שלהם, כך שהבנה ברורה יותר ביחס לפתרונות הדפסה ברי קיימא יכולה להיות דרך מהירה להתמודד עם האתגר הזה. 

״בהקשר הזה, טכנולוגיות heat-free  של Epson – הזמינה בדגמים המתאימים, הן למשרד הביתי והן לסביבה הארגונית הגדולה – הוכחו כמפחיתות את השימוש באנרגיה ופליטת CO2 – עד 83% בהשוואה למדפסות לייזר״, אומר ירון פרץ, מנהל התחום העסקי ב-Epson ישראל. לדבריו, מנהלי IT בישראל התמודדו עם לחץ חסר תקדים במהלך השנתיים האחרונות עם צוותים מתוחים מאוד במונחים של זמן ומשאבים, שכן הם התמודדו עם התאמת טכנולוגיות ה- IT וההדפסה כדי לענות על צרכים הנובעים מעולם העבודה החדש. "חלק מממצאי הסקר שלנו חושפים עד כמה אנחנו עדיין צריכים ללמוד על מגוון היתרונות שמציעה הזרקת דיו נטולת ייצור חום והתמיכה שהיא יכולה לספק לאתגרים שזוהו – בין אם זה חיסכון בזמן וכסף, שימוש בפחות אנרגיה ופליטת פחות CO2, פחות התערבות הנדרשת בהדפסה, או שימוש בפחות חומרים מתכלים מאשר אלה המשמשים את מדפסות הלייזר״.

לדברי פרץ, בממצאי  הסקר יש גם תקווה והזדמנות. ״משיבים רבים בוחנים כעת כיצד לצמצם שיבושים עתידיים וכיצד ניתן להיות עמידים יותר לשינויים. ״יש הזדמנות להשקיע בטכנולוגיות הדפסה חדשות ולחפש יכולת נוספת מציי ההדפסה הקיימים. בהחלט היה מעודד לגלות שרבים כבר מזהים את טכנולוגיית הדפסת הדיו כקלה יותר לתחזוקה, מספקת איכות הדפסה טובה יותר וזולה יותר להפעלה".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG