ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית LG הקימה רעש רב בכנס הטכנולוגיה הגדול CES 2016 בלאס וגאס עם 2 מסכים חדשניים ומדהימים: הראשון הוא מסך דק בטכנולוגיית P-OLED המכונה "30R" אשר נראה כי הוצג לעת עתה כגימיק מוצלח, המסך דק ביותר וכפי שניתן לראות בוידאו המצורף, הוא גמיש וניתן לקיפול וגלגול.

LG מציגה את המסך הגמיש – דגם 30R

המסך השני הוא מסך דו – צדדי Dual-sided בגודל 55″ ובעובי של פחות מאינטש אחד, אשר הטכנולוגיה המרכיבה אותו צפויה ליצור מהפיכה בתחומים רבים ביניהם בתחום השילוט החכם ולהעניק לעסקים וללקוחות כאחד, דרכים חדשות לשיווק ואינטראקציה עם מותגים ועם מוצרים שונים.

תארו לכם שילוט חכם על גבי מסך דו צדדי דק במיוחד התלוי בפינת הרחוב או בחלון הראווה של החנות ובו מוצגים תכני הדרכה או שיווק לעוברים ושבים. מעבר לעוביו המדהים של המסך, העובדה כי הוא מסוגל להחליף שני מסכים ולהכיל תוכן מתחלף בכל צד וצד, פותחת את הדרך לחידושים ואפשרויות נוספות ומרתקות.
אלו אמנם אבות טיפוס ונכון לעכשיו מחיריהם לא נמוכים במיוחד, אולם הפיתוח נמשך במהירות גבוהה מתמיד וכבר היום ניתן לדמיין ולהציץ אל העתיד הטכנולוגי הלא רחוק ולאפשרויות הגלומות והמרתקות שהוא מציע לתחום ההדרכה, השילוט החכם, השיווק ועוד.

מסך דו צדדי קעור של LG

בנוסף לכך, השיקה החברה במהלך CES 2016 את 8 מסכי ה-Oled החדשים שלה (HDR-enabled) ברזולוציית 4K. דגמי ה-G6 וה-E6 הינם הטלויזיות הראשונות של LG בעיצוב Picture-On-Glass המתהדר במסך OLED אולטרה – דק בעובי של 2.57 מ"מ עם גב שקוף למחצה ומערכת רמקולים קדמית שיוצרה בשת"פ עם חברת האודיו המובילה harman/kardon.

 

 

 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG