ארגון פרסי האמיולנס, חברת השבבים מהוד השרון זכתה להכרה ולחשיפה חסרת תקדים עם הצטרפותה לרשימת הזוכים בפרס האמי לטכנולוגיה והנדסה של האקדמיה הלאומית לאומנויות הטלוויזיה והמדעים (NATAS) ה-67 במספר, לצד חברות טכנולוגיה ותוכן מהמעלה הראשונה בעולם כ-Netflix HBO ,Ericson ועוד.

בטקס יוקרתי של ארגון ה-Emmy שהתקיים ביום שישי האחרון, 8 בינואר, במלון בלג'יו בלאס וגאס ובצמוד לתערוכת האלקטרוניקה CES, קיבל דרור ירושלמי מנכ"ל חברת השבבים הישראלית ולנס (Valens) את פרס האמי לטכנולוגיה והנדסה (Technology and Engineering Emmy Awards) לשנת 2015, על תרומתה של החברה לשיפור איכות הצפייה בטלוויזיה. זאת באמצעות טכנולוגית HDBaseT שפיתחה ואשר הפכה לתקן עולמי להפצת תכני מולטימדיה בבתים, עסקים ובמקומות ציבוריים.

השפעה משמעותית על שוק הטלוויזיה והבידור העולמי

בפרס זוכות מדי שנה חברות אשר הפגינו חזון וחדשנות טכנולוגית יוצאות דופן, ובכך השפיעו באופן מהותי על שוק הטלוויזיה והבידור העולמי. הטכנולוגיה של ולנס משמשת כיום כ-150 חברות ברחבי העולם, בהן יצרניות האלקטרוניקה המוכרות פנסוניק, פיליפס, NEC, פיוניר, היטאצ'י ועוד. ולנס הכריזה במהלך 2016 CES על הצעד הבא שלה – כניסה לעולם הרכב, לאחר שיצרניות הרכב דיימלר (מרצדס) וג'נרל מוטורס וכן דלפי – ספקית טכנולוגיות מובילה לתעשיית הרכב, הודיעו על הצטרפותן לארגון HDBaseT המבוסס על הטכנולוגיה של ולנס.

דרור ירושלמי: החזון שלנו היה ליצור פתרון טוב יותר להפצת וידאו באיכות גבוהה

דרור ירושלמי ולנסבנאומו עם קבלת הפרס, אמר דרור ירושלמי: "בשנת 2006, כאשר הוקמה ולנס על ידי ששה מייסדים במרתף ביתי במכבים, היה לנו חזון: יצירת פתרון טוב יותר להפצת וידאו באיכות גבוהה. כיום אני מקבל את הפרס בשם 180 עובדי ולנס, השותפים לפיתוח טכנולוגיית HDBaseT להישגים אליה הגיעה. הם אלו שממשיכים ללא הרף בפיתוח הדורות הבאים והיישומים הנוספים של הטכנולוגיה ומציגים יזמות, חדשנות והתמדה בלתי נלאים. כיום, ברור מעל לכל ספק כי עשינו שינוי עם טכנולוגיה שמאפשרת הפצה פשוטה של וידאו באיכות אולטרה HD ואני גאה ונרגש מהישג זה. הפרס הזה שייך גם לארגון HDBaseT שהקמנו וכולל היום 150 חברות שפועלות יום-יום להפצת הטכנולוגיה והטמעתה במגוון רחב של שימושים".

טכנולוגיית HDBaseT מאפשרת חיבוריות plug-and-play בין מקורות וידאו אולטרה HD לבין מסכי התצוגה, ללא צורך בדחיסה ותוך שמירה על איכות התוכן, בצורה קלה ופשוטה לשימוש. זאת, בכבל רשת סטנדרטי יחיד המגיע עד לאורך של מאה מטר ומאפשר העברה של אודיו, וידאו, אתרנט, אותות בקרה, אספקת חשמל עד 100w ותמיכת USB 2.0. תכונות ייחודיות אלה מייתרות את ריבוי הכבלים המוכר בכל בית ועסק ומאפשרות למתקינים ולמשתמשים להשתמש בכבל אחד בלבד, סטנדרטי, אמין וזול. כיום ולנס היא האחראית הבלעדית העולמית ליותר מ-30 פטנטים מוכרים ומספר דומה בתהליך.

ממייסדי ולנס ומנכ"ל החברה דרור ירושלמי במעמד קבלת הפרס

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG