שיפור בהירות ושיחות עם Alexa, ה-UHD51ALVe המעודכן (תמונה: Optoma)

 

אופטומה (Optoma) הודיעה כי היא משיקה גרסה משודרגת של המקרן UHD51A אותו השיקה בפועל לפני מספר חודשים. מדובר במקרן שמוגדר על ידי החברה כאחד הפופולאריים ביותר שלה, וזה אחד המקרנים הראשונים בשוק, אם לא היחיד, שמציע תמיכה ב-Alexa, העוזרת האישית של אמזון (Amazon).

המקרן החדש, UHD51ALVe שמו, מציע רמת בהירות גבוהה באופן משמעותי ביותר לעומת זו של הדגם הראשוני: 3,200 לעומת 2,500 לומנס. לפי החברה זה יאפשר להשתמש בו ביותר שימושים מסחריים, כולל התאמה לשימוש בחדרי מדיה ובתצוגות.

באמצעות Alexa ניתן להורות למקרן, בין השאר, להגביר או להחליש את עוצמת הקול של הרמקולים המובנים או המחוברים, לבחור את מבוא התצוגה ואף לתפעל את נגן המדיה המשולב שמציעה החברה בחבילה.

כזכור מדובר במקרן שתומך בתצוגת 4K עם תאימות לתכני HDR ועם תמיכה ב-HDCP 2.2. התצוגה המרבית היא בגודל של 140 אינץ', והניגודיות היא ברמה של 500,000:1. המקרן יכול להציג תכני תלת-ממד, ויכול לקבל את התכנים שלו משני חיבורי HDMI 2.0 וכן באופן אלחוטי. החברה אף שילבה בו את טכנולוגיית PureMotion הקניינית שלה כדי למנוע ככל האפשר טשטוש בתמונה שיכול להיגרם בגלל תנועה מהירה.

"אנחנו שמחים להיבנות על ההצלחה של UHD51A ולהציע את המודל הזה עם הבהירות הגבוהה יותר. הבהירות הנוספת הזו מאפשרת להשתמש בהקרנה גם עם אור חזק, לקבל איכות תמונה גבוהה, ועם התכונות החכמות שהוא מציע זהו גם פתרון בידורי באמת מושך",אמר קישאן מיסטריי, מנהל מוצר בכיר, אזור EMEA.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG