באמצעות המבנה הייחודי של המיקרופונים, ניתן להתקין אותם על כל אריח תקרה הניתן לפירוק באופן כמעט בלתי נראה ולהנות מאיכות הקלטה מצוינת של כל מה שמתרחש בחדר

מערך המיקרופונים החדש זכה לכינוי "BMA-CT", ראשי תיבות של Beamforming Mic Array Ceiling Tile (מערך מיקרופונים של עיצוב אלומה על גבי אריחי תקרה) והוא תומך בכל הגדלים הנפוצים של האריחים : 24 אינץ (609.6 מ"מ), 600 מ"מ ו-625 מ"מ. רדיוס הקליטה הוא קצת יותר מ-9 מ"ר.

 המיקרופון מבצע עיבוד ראשוני של הצליל על מנת לשפר אותו, ובכלל זאת ביטול הדהוד אקוסטי, ביטול רעש ובחירת אלומה (כזכור, המיקרופונים משתמשים בטכניקה של עיצוב אלומה, Beamforming). העיבוד המוקדם מייתר את השימוש בעיבוד של כל אלומה בנפרד במערבל עיבוד האותות הדיגיטליים (DSP Mixer) ומפחית את השימוש במשאבים.

שימוש במספר מערכים במקביל

ניתן לחבר כמה מערכים ביחד עם מקור כוח ושליטה אחד מתוצרת ClearOne (Converge PRO 2 48VT) ולשלוט בהם באמצעות תקן P-Link של ClearOne המבוסס על כבל רשת רגיל. P-Link מאפשר מרחק של עד 200 מטר בין המערכים השונים (בניגוד לעד 100 מטר בתקן Dante). כך אפשר להתקין את המערכים על שישה אריחים צמודים או לשלוט יחדיו בשלושה מערכים הנמצאים בשלושה חדרים, גם אם אינם צמודים אחד לשני.

תכונות נוספות

מלבד חיסכון בעלויות ההתקנה, החומרה וארונות התשתית (ה-Rack), יש למערך המיקרופונים מספר תכונות שימושיות נוספות:

• מגבר בעוצמה של 10 וואט, 8 אום לכל רמקול מחובר, כך שאין צורך במגבר חיצוני

• זיהוי חכם של כל אחד מהדוברים בחדר, אפילו של מי שנמצא בפינות ולא פונה אל המרכז

• בזכות הזיהוי החכם, אין צורך לבצע כיול של המערכת אם משנים את מבנה התקרה

פרטים נוספים ומפרט טכני מלא ניתן למצוא בעמוד המוצר באתר ClearOne. 

 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG