חברת דנאל טכנולוגיות המייצגת בארץ את המותגים המובילים בתחומם Neets ,Symetrix ,StewartAudio ,AtteroTech ו-Muxlab אשר מספקים פתרונות Dante,  HDMI ו-KVM Over IP,  ערכה לפני כ-10 ימים (16.3.2017) השתלמות במערכות השליטה והבקרה של חברת Neets מדנמרק. ההשתלמות נערכה ע"י חנן עציוני, מנהל המולטימדיה בדנאל אשר סקר את קו המוצרים של Neets וכן ע"י יועץ השו"ב דני קרן (ICSS) אשר נתן הדרכה ותרגול מקיפים על התוכנה. לדברי עציוני, חברת דנאל מקיימת השתלמויות מקצועיות בשתי רמות כאשר ההשתלמות הראשונה והבסיסית סובבת סביב היכרות, הדרכה ותרגול של תוכנת השו"ב של Neets, ואילו הרמה המתקדמת מתמקדת בהכנת ממשקים גרפיים עבור השליטה במסך המגע.

הוא הוסיף כי ההשתלמויות מתבצעות בקבוצות קטנות מספר פעמים בחודש ולמשך כשבע שעות והן מוצעות לקהל האינטגרטורים, היועצים ולקוחות קצה אשר מעוניינים להעשיר את יכולותיהם וידיעותיהם בתחום השו"ב:  "ההשתלמויות נערכות בקבוצות קטנות יחסית, זאת בכדי להשיג תוצאות מקסימליות מבחינת הטמעת התוכנה….במהלך הסדנה המשתתפים מתחברים ישירות למערכות שליטה נפרדות כך שלאחר עיצוב המערכת באמצעות התוכנה ניתן לשלוט על מרכיבי המערכת (מסך, מערכת שמע, נגן מדיה ועוד). הכלים המקצועיים אשר מוקנים למשתתפים מתחילים בהכרת מידע בסיסי כמו תקן RS-232, מבנה של פרוטוקול, אינפרה אדום ועד להכרה והפעלת התוכנה ברמת מתקדמים. אנחנו מזמינים לקוחות קצה ואינטגרטורים להגיע אלינו ולהתוודע ליתרונות וליכולות השו"ב המתקדמות של Neets".

חנן עציוני מספר על השתלמויות Neets:

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG