תמונות - depositphotos

המציאות הרבודה עומדת לשנות לנו את המציאות, זו כנראה עובדה. אספנו עבורכם מספר מומחים עולמיים, שהצביעו על המגמות בהם נראה את המציאות הרבודה משתלבת יותר ויותר במגוון הפעילויות האנושיות, מקמעונאות ועד גיימינג, מומחים מצביעים על המגמות של מציאות רבודה ב 2019

שימוש נרחב יותר בטכנולוגיה

בעידן בו הכל גלוי ומבחר האפשרויות הוא אין סופי, אין ספק שחווית הלקוח היא אחד מהגורמים המשפיעים והחיוניים ביותר. כך שב 2019 הדגש המרכזי יבוא לידי ביטוי ביכולת לחוות את המרחב באופן וירטואלי, באמצעות מוטיבים מעולם הגיימינג אשר יאפשרו לטכנולוגיית המציאות הרבודה להשתלב יותר בשימוש המוני. 

היכן נראה את המגמה הזאת יותר ויותר? בעולם החופשות והמלונאות, מציין, בן ג'ימס, מנהל מוצר בכיר באתר החופשות "homeaway" על אף מספרם ההולך וגדל של אלו, שמסתייעים במציאות רבודה, אנחנו עדיין לא רואים את מלוא הפוטנציאל שלה, בטח בענף המלונאות והחופשות. 

חשבו על כך מעל 1.8 מיליארד חופשות, בהם כל אחד יוכל להסתייע באפליקציות ותוספים שישפרו את חווית הטיול שלו, יאפשרו הנגשת מידע אמין בזמן אמת ויחשפו אותו למוקדי עניין רבים יותר ממה שהיה ניתן עד כה. 

למי כדאי לפקוח עין ?

אנחנו חווים עידן שבו (כמעט) כל חנות או אפילו עסק, שאינם נמצאים בעולם הדיגיטל- לא קיימים. מומלץ לעקוב אחר העדכונים והתוספים של האפליקציות המובילות בתחום "מדריכי הטיולים" ופשוט להיות שם. תנו הצעה והרחיבו את התנועה הרגלית אל עבר החנות או הגלריה שלכם. 

לחוות את המוצר מבלי לצאת מהבית

אמיר רובין, מנכ"ל חברת sixcense המתמחה ביצירת פתרונות אינטראקטיביים עם העולם הדיגיטלי מצביע על מגמה הולכת ונרחבת, לפיה חנויות בתחום עיצוב הבית והלייף סטייל יוכלו למנף את טכנולוגיית המציאות הרבודה לטובתם, ולאפשר ללקוחות לבצע רכישות בפרטיות ללא הצורך לצאת מהבית.

קיים פיתוח טכנלוגי המשכלל את היכולת להציג מוצר במידות "אמיתיות" יותר, כך שהלקוח יוכל לחוות את המוצר ברמה "מציאותית" יותר, החל ממדידת בגדים וירטואליים, תכנון של סוף שבוע לעובדי החברה, ועיצוב חלל המגורים לפני רכישת הרהיט", הוא מסביר ומוסיף "קמעונאים, שישכילו להשקיע בטכנולוגיות אלו וליצור כלים שימושיים יותר ללקוח, יהנו מהקדמה ויתרגמו אותה למספרים."

חדשות הטכנולוגיה והאודיו וידאו

פיתוחים בעולם הגיימינג

בעוד המציאות הרבודה מתחילה להשתלב יותר ויותר בחיי היום היום, גם חובבי הגיימינג, שכבר נחשפו ליתרונות שלה יהנו מחווית משתמש משופרת יותר. כיצד יבוא הדבר לידי ביטוי? טוד גרין מ pubnud, חברה לפתרונות בתחום המציאות המדומה, מספר שדווקא הגיימינג הוא האזור שמשמש, הלכה למעשה, כחיבור בין העולם הוירטואלי לעולם המציאותי- פיזי, הולך לחוות תמורה משמעותית, כאשר חווית המשחק ממשתמש יחיד תורחב לחווית משחק קבוצתית. הערך האמיתי שוכן בין היכולת לסנכרן בין המשתמשים וכמובן לשלוח או לקבל מידע מכל משתמש אחר בזירה. 

 

מה עוד נראה ב 2019?

המומחים מצביעים על מגמה של הנגשת השימוש במציאות רבודה ובמציאות מדומה לכמה שיותר אנשים באמצעות יישומים אשר ינגישו את הטכנולוגיה כמעט בחינם. מחיר הציוד הנדרש יוזל ובנוסף מהירויות גבוהות שתתאפשרנה בזכות רשת ה G5, יאפשרו גם ליישומים כבדים במיוחד לפעול על הענן. 

לסיכום

האם שנת 2019 היא השנה בה מציאות רבודה תתרחב אל עבר שימוש המוני? על פי המגמות בכתבה זו ניכר שבהחלט יש למה לצפות. נמשיך ונסקור את העולם המשתנה והמשמעויות הרבות של שינויים אלה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG