אם יש משהו שאני אוהב ב-ISE אלו המיצגים המיוחדים של יצרניות המסכים והשילוט הדיגיטלי. תמיד יש שם סיפור, תמיד תהיה שם חוויה. השנה אני בעיקר מחכה לראות איזה אס תשלוף LG. אחרי יותר משנתיים של היעדרות בגלל הקורונה, נראה שהיצרנית הקוריאנית הולכת ל'התפוצץ'.

יהיה אש בברצלונה

רועי דרויאן, מנהל פיתוח עסקי בתחום המסכים המקצועיים ב LG ישראל, מספר כי ב-LG ממתינים לתערוכה בכיליון עיניים. בדומה ליצרניות נוספות, הוא מנוע מלחשוף את ההפתעות אולם המבט שלו מסגיר שיש למה לחכות. דרויאן שיתף שהביתן הורכב כסיפורי לקוח חווייתיים הבנויים לפי ורטיקלים שונים כאשר לכל אחד מותאמים הפתרונות הייעודיים לו. בעיניי הגיע הזמן שכל סגמנט ש LG משקיעה בו, יקבל את תשומת הלב לה הוא ראוי. המשמעות היא שלמבקרים יהיה מעין מסלול או יותר בהם יוכלו לסייר ועושה רושם שמדובר בביתן מושקע במיוחד.

ניסיון סחיטה נוסף 

דרויאן מסכים לרמוז כי למי שהכיר את סדרת ה-Magnit של LG נכונה הפתעה שהיא תאווה לעיניים ומי שעדיין לא התנסה בסדרת ה-OneQuick, יוכל לחוות אותה בתערוכה יחד עם הכרזות נוספות. OneQuick, נזכיר, היא המענה של LG לעולם הקולבורציה, המשלב מסך מגע, מצלמה ומיקרופונים בחווית משתמש אינטואיטיבית וניתנת להתאמה. בקיצור, לא תהיה ברירה אלא לבקר ולראות בעצמנו, מה גם שביתן של LG הוא תמיד מסיבה אמיתית.

נפגשים ומתעדכנים

לצד דרויאן, ניתן יהיה לפגוש גם צוות של ח.י אלקטרוניקה, המפיצה המקומית, שילווה את המבקרים הישראלים במה שמסתמן כתערוכה סופר מעניינת הן ברמת ההכרזות והן ברמת הנראות והחוויה. קבענו.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG