כשאני מדבר עם אביעד פינקלשטיין, מנכ"ל ובעלים של ברונזה מולטימדיה, אני מרגיש את האנרגיות שלו גם בשיחת וידאו; הוא חד וממוקד ועבורו ברצלונה היא תחנה נוספת במסלול בו הוא צועד מאז הקים את החברה. כשהוא נשאל על ברונזה מולטימדיה בהקשר לתערוכה הוא משיב כי מי שיפגוש בו בברצלונה יחווה את אותן עוצמות שיחווה בחדר התצוגה. 

קרוז בקונטרול מלא

פינקלשטיין מיפה לעצמו תכנית מהתחלה ועד הסוף וב-ISE הוא עובר למצב שיוט; מעבר בין השותפות אותן הוא מייצג בישראל ואיתור יצרנים ייחודיים שישתלבו במערך הקיים, דגש על ייחודיים. הוא אינו זר לתערוכות ISE ותערוכות נוספות ומכיר אותן לפנים ולאחור – זו הזדמנות נפלאה לפגוש ולהיפגש, לראות, להכיר וללמוד, אולם אביעד לוקח את הזמן לבחון ולבחור מה חוזר איתו לחדר התצוגה.

כשלקוח מבקש עוד זמן זו הצלחה

אביעד מתראיין מחדר התצוגה עליו עבד זמן רב. העיצוב הייחודי עם הלוגו המוטמע מאחוריו והבר המזמין שנבנה בימים אלו מעלים אצלו (ואצלי) את האנרגיות. החלל מכיל את תמצית המאמץ והעבודה שנעשתה בשלוש וחצי שנים מאז הוקמה ברונזה מולטימדיה. פינקלשטיין מציין בגאווה כי כל פתרון וכל מוצר בחדר התצוגה נבחרו בקפידה; הרמקולים, מערכות התצוגה, מערכות המיתוג ועוד – כולם מייצגים מעין אקו-סיסטם אחד גדול, בו יש פתרון שמתאים לכל אחד. כשלקוח מבקש להישאר עוד קצת רק בשביל החוויה, זו הצלחה אדירה ומאז שנפתח חדר התצוגה יש שם לא מעט הצלחות כאלה.

ציפיות גבוהות לקראת התערוכה הקרבה. בהצלחה 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG