תוספת לסדרת ה-PA של החברה עם בהירות של 7,000 לומנס (תמונה: NEC)

 

NEC הכריזה על NP-PA703UL, מקרן לייזר חדש בסדרת ה-PA שלה המיועדת להתקנות ומציעה דגמי לייזר מבוססי LCD ללא מסננים כדי למזער ככל האפשר את הצורך בתחזוקה. לפי החברה המקרן מיועד לעמוד בדרישות הגבוהות של מוסדות חינוך, שוק הקמעונאות, חברות להשכרת ציוד ובימוי אירועים, מוזיאונים וכל ארגון אחר שזקוק להקרנה אמינה בביצועים גבוהים.

כדי לספק את היכולת לעמוד בדרישות של מקומות גדולים ופתוחים בחלקם, ה PA703UL מציע מקור תאורת לייזר בבהירות גבוהה יחסית של 7,000 לומנס ברזולוציית WUXGA, תוך שמירה על יציבות הביצועים לכל אורך החיים של המנורה. ב-NEC מבטיחים עד 20,000 שעות פעילות ללא צורך בתחזוקה הודות למנוע האופטי החתום שמונע הצטברות אבק, כך שאין צורך בניקיון ידני ו/או בהחלפת מנורה או מסנן. התוצאה, כך נטען, היא עלות בעלות כוללת נמוכה וזמני השבתה קצרים יותר בכל עת שכבר יש צורך בתחזוקה.

המקרן גם מגיע עם שבב שמתאם את התצוגה הנכנסת לאיכות הקרנה של 4K ב-60 הרץ לפי הצורך, ואף עם אות שיכול לעבור לכמה מקרנים ש'מחוברים' זה לזה. הוא מציע יחס ניגודיות דינמי ברמה של 2,500,000:1 עם התמקדות בעומק התמונה, ותומך באפשרות לחבר עדשות שונות שיכולות להציע זום מבוסס מנוע, מיקוד ברמות שונות ועוד.

"מקרן זה מספק אפשרות בבהירות של 7,000 לומנס עבור כל מי שצריך את התועלות שרק סדרת מקרני ההקרנה שלנו יכולה לספק – תחזוקה מועטה, מנוע אופטי חתום, בהירות אחידה בכל חלקי התמונה ואורך חיים ממושך במיוחד. הוצאת הצורך בתחזוקה מאפשרת ללקוחות להתמקד ביצירת תוכן עשיר עבור המטרות העסקיות, החינוכיות והחווייתיות שלהם", אמר ריצ'ארד מק'פרסון, מנהל מוצר בכיר ב-NEC.

המקרן יגיע בפועל לשוק באוקטובר מחיר מומלץ של 7,779 דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG