חברת Antycip Simulation, אינטגרטורית של סימולציות ופתרונות 3D, בשיתוף עם חברת Naval Group, שמתמחה בתחום ההגנה במרחב הימי, שדרגו סימולטורים לאימונים של צי הים הצרפתי

בעזרת שני סימולטורים חדשים, שפותחו במיוחד עבור כוחות הצי הצרפתי, מתאפשר עכשיו אימון במגוון רחב של תסריטים, ומאפשר לחיילים להתאמן על אסטרטגיות הגנה בהתאם לאיומים שונים. בנוסף מסייעים הסימולטורים להעריך את יעילות שרשרת הפיקוד ומהירות התגובה בזמן לחץ, ומסייעים לבעלי תפקידים בצי לאפיין ולסווג את הפעולות הנכונות בזמן התרחישים.

חברת Naval Group, שמתמחה בתחום ההגנה במרחב הימי הצרפתי, בחרה את מפרט הציוד והתשתיות שבהם יוטמעו הטכנולוגיות. המידע הועבר לחברת Antycip Simulation, חברת אינטגרציה של סימולציות ופתרונות 3D, שאפיינה את התוכנה לצרכים הספציפיים של הצי. בין היתר נדרשה חברת האינטגרציה לתכנן ולעצב את החוויה המוקרנת בסביבת האימונים.

משחקי מלחמה בלב ים

כל אחד משני הסימולטורים מאפשר הצגת איום מדומה שמוקרן על מסך קעור באורך 16 מטרים, ומספק זווית ראייה ותמרון של 270 מעלות. הסימולטורים מזמנים לחיילים סביבה שבה הם נדרשים לזהות ממרחקים גדולים עצמים שונים, כמו; מטוסים, מסוקים ואוניות.

מסכי הסימולטורים בעלי רזולוציה תצוגה גבוהה של 2560X1600 פיקסלים. הסימולציה יכולה לדמות גם מצבי לחימה בליווי תאורה אינפרה-אדום ותאורה מעומעמת.

אליין נגויין, מנהל לקוחות בכיר בחברת Antycip Simulation מסר: "פתרונות התוכנה שלנו הונגשו לפרויקט אשר נוהל על ידי חברת Naval Group, והם הוטמעו לתוכנה גלובלית גדולה. זה מאפשר לכוחות בצי לייצר תרחישים מדומים של אימונים בסביבה וירטואלית שמתקרבת לחוויית המציאות, לצורך תרגול עבודת החירום בתוך הספינה או תרגול תפעול מערכות של נשק על הסיפון".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG