חברות פיתוח במגרש מסכי ה- LED יודעות שאת תשומת ליבו של הקהל אפשר להשיג בזכות תצוגות שלא משאירות מקום לאדישות. המסכים השקופים מבוססים על תשתית של מספר מסכים נפרדים והגדרת פיקסלים נכונה

מסכי ה LED מגדירים מחדש את איכות התמונה. הם מציעים תצוגה איכותית במיוחד, שמתקבלת משילוב נכון של פיקסלים ומחיבור בין מסכי תצוגה נפרדים ליצירת תמונה גדולה ורחבה יותר, ויחד יוצרים אפקט יוקרתי וחדשני עבור המותג.

שלוש שחקניות מרכזיות בשוק מסכי ה- LED  מציעות טכנולוגיה חדשנית. מדובר בחברות Pro Display, AuroLed וחברת Sony שלצד הטכנולוגיה מבטיחות יישום פשוט ונוח ואיכות תצוגה גבוהה. במוצרי ה- LED החדשים נעשה כבר שימוש נרחב בשדות תעופה, בתחנות רכבת, במלונות, במרכזי קניות, בחנויות קונספט ומותגים, במוזיאונים, בגלריות לאומנות, בחדרי ישיבות, ביישומים אדריכליים, בחדרי ניתוח, בתצוגות אופנה, באולמות תצוגה, באקווריומים ובכל מרחב שיש בו תקרה גבוהה.

המסכים השקופים מציעים פלטפורמה אלטרנטיבית ואיכותית לתצוגה רחבה ואינטראקטיבית.
כאשר בפועל, מדובר על מספר מסכי LED, שמורכבים זה לצד זה על קונסטרוקציה אחת, ומתוכנתים לעבוד יחד באמצעות הגדרת פיקסלים נכונה. האפקט המתקבל הוא עוצמתי וחברות רבות נעזרות בו על מנת ליצור רושם חדשני ויוקרתי.

חברת Pro Display מציעה מסכים לצפייה דו-כיוונית ללא חסימת אור וברמת שקיפות גבוהה.
חברת AuroLed מציעה גם היא מסך גדול בעל טכנולוגיה דומה, אשר נוצר באמצעות קונסטרוקציה שמורכבת ממסכים קטנים המחוברים ביניהם באמצעות יתדות. למסך איכות תמונה גבוהה, שמתקבלת בזכות צפיפות פיקסלים וגיבוי תאורה צידי, שמאפשרים תנועה רצופה להקרנת סרטוני וידיאו, פרסומות, סמלי לוגו, מידע אינפורמטיבי ועוד. מהחברה נמסר שמדובר בהתקנה מודולרית, מהירה ונוחה אשר קלה לתחזוקה ולהזזה. בנוסף מציעה החברה מסכים בגימור אובלי, שמתאימים גם לסביבות חוץ וליצירת קירות זכוכית.

ענקית הטכנולוגיה Sony לא נשארת מאחור, ומציעה גם היא מוצר מתחרה, העונה לשם "קריסטל "LED. בזכות העיצוב המודולרי של המוצר אפשר להתקין את המסך בכל מידה. בנוסף הצפייה בו יכולה להתרחש בזווית שקרובה ל 180 מעלות לאורך ולרוחב, כך שמתאפשרת נגישות גבוהה למידע המוצג. חברת סוני מציינת שהניגודיות ואיכות התמונה הגבוהה מתקבלים בזכות צ'יפים מיקרוסקופיים בגודל של 0.3 מ"מ ריבועי ומסך צבעוני רחב, אשר מסוגל להתפצל למסכים קטנים ולהתמקד באובייקטים.
המסכים השקופים שמשלבים תנועה, מושכים תשומת לב, ולחברות הפרסום מתאפשר ללכוד למשך זמן ממושך יותר את הקהל, להטמיע את ערכי המותג ולהגדיל את המכירות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG