הנושא הכי חם מאז התפרצות מגיפת הקורונה הוא כמובן ה video conference והתזמון תפס את היצרניות השונות מוכנות או פחות. בין אלה המוכנות למציאות הדמיונית אפשר למצוא את היצרנית המובילה והמזוהה ביותר עם פתרונות וידאו מקצועיים- פולי(קום). עם קילומטראג' אינסופי עסוקה Poly בהמשך התחדשות ופיתוח ובעיקר מיקוד אשר נאמן למה שהיא יודעת לעשות הכי טוב מזה כארבעה עשורים – Video Conference ! 

נתן גולדשטיין- Nextel (תמונה - אתר AVM)
נתן גולדשטיין - Poly (תמונה - AVM)

חדשנות היא שם המשחק. כולנו חיים אותה והיא משנה את חיינו מרגע לרגע. תחומי עבודה שונים מתפתחים בעוד שאחרים נעלמים ושיטות עבודה גלובליות המליכו את פתרונות הוידאו כמענה הדומיננטי ביותר לתקופה עוד טרם עידן הקורונה, קל וחומר עם הופעתה. 

יצרניות רבות עלו על המגרש והביאו להיצע פתרונות רחב עבור הלקוח הסופי. מצב מבורך שלעצמו, אולם האם תחום הוידאו במרכז עשייתן או שהוא 'טרמפיסט' אותו ניתן לשווק ללקוחות הסופי מכיוון שכבר יש להן ממשק מכירה מולו. 

את החבר'ה של Poly זה מעמיד מול אתגר משמעותי. יצרניות שאך לפני חודשים ספורים היו שותפות מלאות לשיווק פתרונות משולבים, פיתחו מוצרים משלהן וויתרו על השותפות עם ניצול המגע הישיר מול לקוחות הקצה, גם כאשר רמת הידע, הניסיון והרכיבים בתוך המוצרים שלהן אינה משתווה לאלה של Poly. 

נתן גולדשטיין, Pre-Sale ב Poly: "ה DNA של Poly נמצא בעולמות הוידאו והמודל העסקי שלנו היה מושתת על שותפות עם יצרניות אחרות איתן ניגשנו לתת מענה מושלם, אנחנו בחוזקה שלנו והן בתחומים משלימים. היתה הסכמה שפתרונות הוידאו שלהן מסורבלים יותר, עלולים "לנעול" את לקוח הקצה ומכילים טכנולוגיה נחותה. זו היתה האסטרטגיה המשותפת על מנת לתת ללקוח הסופי את הגמישות והטוב ביותר. בינתיים, הבהלה לזהב עלתה על האידיאולוגיה ולקוחות רבים מצטיידים היום בפתרונות וידאו מהם יש סיכוי שהם אף יסלדו". 

הצוות של Poly יחד עם חיים כהן מבינת
עם שותפים ותיקים (תמונה AVM)

ב Poly בוחרים להישאר ולעסוק במה שהם הכי טובים בו, ולהציע את פתרונות הוידאו המקצועיים והפשוטים איתם היא מזוהה בשלושת ואפילו ארבעת העשורים האחרונים. המציאות העסקית החדשה הניעה את היצרנית הותיקה לייצר ערוצי שיווק ומכירה חדשים אשר כוללים לימוד והדרכות של השוק על עולם הוידאו קונפרנס, יכולותיו והטמעתו היעילה ביותר.

גם כאן קיימים אתגרים לא קטנים. היועצים אשר אחראים לעיצוב ועדכון שיטות העבודה באתרי לקוחותיהם עומדים גם הם מול דילמות לא פשוטות; האם ללכת על  One Stop Shop גם כאשר פתרון הוידאו של אותה יצרנית יהיה נחות יותר? האם ההיכרות והנוחות במענה עבור פרויקט ספציפי, מתועדף על טובת לקוח הקצה ? ב Poly נחושים להמשיך לפעול בזירה אותה היא מובילה בלי קשר להתנהלות "רצפת המכירות" המקומית.

את ההבטחה הזאת הם מביאים מהשטח לאחר שאספו דוגמאות רבות בהן היועצים נותרו פעורי פה נוכח הבדלי הרמות לאחר שנחשפו ליכולות של ה Poly סטודיו או משפחת ה X, אשר מעבר להיותן ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר של מותג פוליקום המפואר, גם תפישת המימוש שלהן כוללת פיצ'רים חלוציים שאומצו באופנים שונים על ידי היצרניות המתחרות, כמו מעקב אחרי הדובר המשוטט בחדר (הסטודיו), פיצול המסך כאשר מתקיים דיאלוג אקראי בין שני דוברים, זום ברמת אולפן טלוויזיה כאשר דובר פוצח במונולוג רגעי, או פיצ'רים ייחודיים כמו הacoustic fence  – טכנולוגיית ביטול רעשים אשר מייצרת גדר אקוסטית מסביב לאזור הוועידה ובולמת לחלוטין רעשי סביבה לצד המרוחק בשיחת הוידאו. גולדשטיין: "תכונה זו מאפשרת ללקוח לעשות שימוש בוידאו קונפרנס גם באזורים מאתגרים במשרדי הארגון כמו קרבה למסדרון מרעיש, מטבחון או סתם חלל משותף שהוסב לפינות עבודה בגלל הריחוק החברתי המאולץ. וכל זה לצד התקנה שאורכת דקות בודדות, תפעול פשוט ביותר ותמיכה באפליקציות הוידאו המובילות."

נתן גולדשטיין, Poly (תמונה - יצחק פוגל Indivi)

והמחיר ? קשה להאמין אבל זהה לפתרונות המתחרים וב Poly טוענים שבחישוב מלא הכולל התקנה, מוצר ואחריות, הם אף זולים מהתחרות. 

גולדשטיין: "ב Poly ממשיכים להישאר נאמנים לליבה ולחזון. אנחנו ממשיכים לפתח ולהוביל את תחום הוידאו קונפרנס עם יכולות חשובות שיש רק לנו מתוך אמונה ונאמנות לצרכי הלקוחות ולטובת המשך קיום תחרות בריאה. באופן הזה אנחנו מאפשרים ללקוח הסופי ליהנות מהטוב ביותר בכל העולמות, להישאר גמיש ונטול תלות. 

חלק מרכזי מהתפישה שלנו הוא להיות חדשניים בכל ממד אפשרי ולא רק להיות פתרון הוידאו קונפרנס הטוב ביותר. כך למשל אנחנו מקפידים לשפר באופן שוטף את קלות ההתקנה על מנת לבטל את התלות של הלקוח הסופי בצוותים מקצועיים ולהשיג עבורו עלות עדיפה באופן משמעותי על התחרות בחישוב עלות הפתרון הכולל".  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG