חברת פוליקום לוגוחברת פוליקום נבחרה ע"י נאט"ו (ארגון האמנה הצפון-אטלנטית) כספקית העיקרית של ציוד תקשורת אחודה (UC) בפרוייקט תשתית ה- Active Network במטה החדש של נאט"ו בבריסל, בלגיה. פלטפורמת ה- RealPresence המאפשרת שיתוף וידאו, קול ומידע בארגון תשחק תפקיד חשוב בפרויקט ANWI של נאט"ו המוקדש להטמעה של טכנולוגיות תקשורת אחודה ושיתופיות ברחבי הארגון על מנת לתמוך בקבלת ההחלטות, התיאום ושיתוף הפעולה בין הגורמים השונים הפועלים מטעם 28 המדינות החברות בארגון.

בנוסף לפלטפורמת ה- RealPresence, תספק פוליקום 2,500 תחנות קצה מסוג Polycom VVX business media voice המיועדות לשימוש באמצעות Skype For Business.

בניין מפקדת Nato החדש בבריסל, בלגיה
בניין מפקדת Nato החדש בבריסל, בלגיה https://www.nato.int

התשתית תוצב במפקדה החדשה של הארגון הבינלאומי בבריסל, בנייתו מוערכת ב-750 מיליון אירו והוא צפוי להתחיל לפעול בצורה מלאה במהלך שנת 2016.

מנהל פרוייקט ההקמה של מפקדת Nato החדשה בבריסל, סטיבן ג'אניס, מסר לכלי תקשורת כי לאור השינויים בדינמיקה העולמית נדרש הארגון הבינלאומי הגדול לתקשורת מאובטחת, גמישה וקלה לתפעול בהיקף רחב, כזו אשר מתממשקת עם פלטפורמות קיימות: "במהלך 6 השנים האחרונות פיתחנו מערכת יחסים מעולה עם פוליקום. יש עבורנו חשיבות גבוהה לדרך בה פוליקום מתממשקת עם פלטפורמות תקשורת אחרות כגון מיקרוסופט, אשר יקנו לנו יכולות תקשורת המתאימים למאה הבאה".

שון ברג, סגן נשיא בחטיבת הסקטור הציבורי בפוליקום הביע את שביעות רצונו מהעסקה ומסר כי יש בכך יתרונות של ממש לארגון ותרומה אמיתית לבטחונם של אזרחים ברחבי העולם: "התקשורת מהווה חלק אינטגרלי בכל ארגון, אולם במקרה זה פלטפורמת התקשורת הבלתי מתפשרת של פוליקום משחקת תפקיד חיוני ומאפשרת ביטחון ושלווה למיליוני אזרחים ברחבי העולם. התשתיות החדשות יעזרו לחסוך במשאבים, להרחיב יישומים קיימים ומציבה בידי הארגון יתרונות ויכולות חדשים שלא היו לו בעבר".

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG