חברת יניר מערכות ותיקה בתחום ה-AV עם קילומטראג' של למעלה מ-25 שנים, מוכרת החברה כיבואנית מובילה של מותגים כדוגמת VESTEL ,RICOH וכמובן NEC. לאחרונה צירפה לשורותיה מקצוען ובעל ותק בתחום – אודי דגן, אשר התמנה לתפקיד סמנכ"ל בחברה

אודי דגן, סמנכ"ל מחלקה VESTEL-RICOH-NEC, הרכש החדש של יניר (תמונה - AVM)

עם היכנסו לתפקיד החדש, שמענו מאודי על האסטרטגיה של יניר מערכות ל2019, מספר תובנות בנושא ה-AV המקצועי, על העתיד לבוא וכמובן – היכן תוכלו לפגוש אותו בכנס ISE 2019 בשבוע הבא.

כיצד יניר מערכות מתארגנת לשנה הנוכחית ?

דגן: "אנחנו רואים תנועה רבה בתחום ה-AV המקצועי ודאגנו להיערך מראש עם המשרדים החדשים בבארות יצחק. מדובר בלא פחות מ-1000 מ"ר של משרדים חדשים שיכללו כל מה שנדרש על מנת להמחיש את העוצמה של יניר מערכות; שני חדרי תצוגה מהמרשימים שנראו בישראל, כשאחד מוקדש למותג NEC ויכיל את מיטב הטכנולוגיה אותה מציע היצרן והשני מבית VESTEL, בו נציג פתרונות תצוגה מקצועיים. בצד המקרנים נציג את RICOH – יצרן מקרנים מקצועי מיפן עם ליין מקרני LCD ו-DLP המשמשים למגוון יישומים במחיר אטרקטיבי."

במה תתמקדו בתערוכה הקרובה ?

"השותפות עם RICOH, VESTEL ו-NEC חשובה ביותר ולכן בראש ובראשונה נתעדכן בחידושים האחרונים של כל אחת מהן במטרה להציג מוצרים ושירותים חדשים ללקוחותינו. חברת NEC השיקה מספר פתרונות חשובים בתחום הקולבוריישן ואף נכנסה לתחום ה-LED שצובר תאוצה, כפתרון תצוגה גמיש ללקוחות המעוניינים בתצוגות גדולות ובהתקנות מורכבות ולא סטנדרטיות.  VESTEL, שהוא יצרן עצום מטורקיה השכנה, יציג את ליין המסכים המקצועיים אשר כולל מנעד רחב של רמות לתחומים מגוונים כמו VIDEOWALL, מסכים מקצועיים בעלי בהירות גבוהה, מסכים ייעודיים לתחום המלונאות, וכל זאת במחירים אטרקטיביים ביותר. אחד היעדים של יניר מערכות לשנת 2019 הוא החדרת המותג VESTEL שייתן את הטון בשנים הקרובות בשוק הישראלי. 

כמובן שנתמקד גם באירוח וליווי לקוחות קיימים וחדשים בביתנים. זו הזדמנות מעולה עבור האורחים שלנו לחוות את העדכונים והחידושים ממקור ראשון". 

מפעלי VESTEL (תמונה - אתר היצרן)

אילו הכרזות אנחנו צפויים לשמוע בקרב היצרנים אותם אתם מייצגים בישראל ?

"מה שאנחנו יכולים לשתף בינתיים זה שהן RICOH והן NEC יציגו דגמים חדשים של מקרני לייזר, חברת NEC תציג גם מסכים מקצועיים כשהחידוש בהם הוא מערכות הפעלה משולבות בתוך המסך – מה שיהווה פלטפורמה למגוון יישומים. בנוסף נראה פתרונות Video Wall בעלי מסגרת דקה ביותר שלא הכרנו עד היום, מסכי LED חדשים ומסכי מגע מודולאריים מתקדמים לחדרי ישיבות." 

מהן המגמות שאתם צופים ל 2019 ?

"אנחנו צופים כי כל יצרני המסכים המקצועיים יאמצו את רזולוציית 4K ובעלויות נמוכות, מסכי המגע יכילו טכנולוגיות רגישות וישודרגו כך שיגיבו בצורה טובה יותר. מסגרות Video Wall צפויות להיות כמעט בלתי נראות ובתחום ההקרנה אני מאמין שנראה סוף סוף מקרני לייזר בתצורה קטנה יותר וגם הרזולוציה תעלה ל-Native 4K. האופטיקה למקרנים תשופר ועדשות ייחודיות תהינה זמינות עבור מקרני הלייזר."

NEC (תמונה - ISE)

היכן ניתן יהיה למצוא אתכם ב-ISE ?

"נשמח לפגוש אתכם בביתן 5-R20 – NEC Display Solutions, ביתן 10-P150 שם יציגו Vestel ובביתן 11-P150 שם מציגה RICOH. המבקרים מישראל מוזמנים להתארח ולשבת איתנו גם בזמן התערוכה וגם לאחריה, להתייעץ, להציג אתגרים חדשים ופרויקטים מעניינים."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG