חברת סילורה הישראלית זזה מהר ולמספר כיוונים. כבר ב-2018 הוצגו מספר פיתוחים חדשים מבית החברה הישראלית, המספקת פתרונות AV מתקדמים, הן מסורתיים והן מהדור הבא מבוססי IP. סמנכ"ל המכירות, שי מרקביץ', שיתף אותנו בהצלחות החברה בשנה שעברה וחשף מעט מהדברים שנראה השנה מבית סילורה

צילום - יח"צ

"זו הייתה שנה חזקה ביותר, שיא במכירות מערכות מבוססות IP חדרי בקרה (העברת אותות AV על גבי תקשורת רשתות) שהוטמעה ביישומים שונים בקרב המגזר הבטחוני, מוניציפלי, תעשייתי וכן תשתיות מדינה, חינוך ואף הפיננסים." מספר מרקביץ, "היתרונות בהעברת אותות AV על גבי IP עצומים וכאשר מיישמים את הטכנולוגיה באופן המשתלב בטבעיות בסביבת הלקוח, ההצלחה גדלה בכמה מידות והיא אכן הורגשה היטב אצלנו."

אילו מגמות חוויתם בשנה החולפת ?

מרקביץ: "ההכרזות בנוגע לרזולוצית 4K ב-ISE 2018 היו גורפות. נערכנו להן מבעוד מועד ונוכחנו כי הן לא נותרו בגדר 'באז' אלא קולות השוק. זה בא לידי ביטוי בכמות הדרישות לפתרונות התומכים ב-4K מתוצרתנו, החל מיחידות מיתוג פשוטות וכלה בפתרונות מבוססי ה-IP התומכים אף הם ברזולוציה ומעבירים אותה ללא ירידה באיכות. בנוסף הייתה דרישה להצגת תכני 4K בקירות מסך באמצעות פתרונות ה-IP שלנו, היות והדבר אינטגראלי למערכות שלנו, לא התקשינו לספק מענה איכותי שעמד לשביעות רצון הלקוחות. אני מעריך כי דרישות מסוג זה ודומות רק תגברנה השנה.

בנוסף, ורטיקל אליו נכנסנו בשנה החולפת הוא תחום הריטייל. תחום בו אנחנו עדים לדרישות ופתרונות חדשים כל הזמן, והשוק הזה רק מתחיל להתחמם."

צילום - סילורה

שנה שעברה הצגתם מספר חידושים בשיתוף עם חברת Valens, מפתחת ה-HDBaseT, פתרונות משולבי IP עם HDBaseT ועוד. מה מצפה לנו השנה מסילורה ב-ISE 2019 ?

"כמו בכל שנה נציג את מגוון הפיתוחים של סילורה, אשר כוללים פתרונות לתחום שליטה ובקרה באמצעות IP לרבות מערכת השליטה שלנו לקירות ווידאו, נראה חידושים המיועדים לשוק הבתים החכמים, שיכלולים למערכות היברידיות המשלבות IP עם HDBaseT וגם את סל המוצרים שלנו בתחום המדיקל.

כל מבקר שיגיע לביתן שלנו בתערוכה ייחשף ליכולות ההנדסה והפיתוח שיש לסילורה, וכמובן יוכל לקבל מידע ולהתייעץ איתנו לגבי פרויקטים ודרישות שונות. אנחנו אוהבים אתגרים ועומדים בהם כל הזמן."

מסר לקהל המבקרים והקוראים ?

"אני רוצה לציין את יכולות צוותי הפיתוח שלנו בסילורה R&D, בזכותם עמדנו באתגרים שכללו תכנון חומרה ותוכנה במהירות שיא, והמשכנו לקדם במקביל גם את מוצרי ה-IP וה-HDBaseT שלנו. בואו לבקר אותנו בביתן 5-W124 ב-ISE 2019."

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG