זהו, זה קורה! Poly מתמזגת לתוך HP ומאפשרת למותג המוביל לספק פתרון מקצה לקצה שכנראה באמת אין לאף מתחרה. לא לשכוח את תחום ההדפסות. 

צוות ממוקד של 'אנשי HP' ביקר השבוע במעון התל אביבי של Poly לקראת הכניסה לעידן החדש והמשותף לאחר הרכישה שהתבצעה לאחרונה. דן אנגל, מנהל אזורי ב Poly (נעדכן בקרוב את תיאור התפקיד החדש): "אני מרגיש שבמפגש העבודה הראשון הצלחנו להפיל כמה אסימונים לגבי הערך המוסף של המיזוג בין שתי החברות. מנהלים ועובדים שראו לא מעט במהלך קריירות עשירות, נחשפו לעוצמות של כלי ה VC וה UC של Poly וחוו את הערך שנביא יחד הן למשתמש הקצה והן למחלקת ה IT הארגונית. 

"כמובן שיש גם אתגרים במיזוג, אבל מדובר בשני מותגים ותיקים ומנוסים ואני משוכנע שנדע להתגבר עליהם במטרה לייצר Go To Market מנצח, כולל התאמת מערכי ההפצה ושרשרת האספקה והגדרת פתרונות רחבים ועמוקים המתאימים לכל אתגר". 

Poly HP

מיכל אבני לוי, מנהלת שיווק ערוץ השותפים ב HP: "נחשפנו לתכונות ויכולות שהן תוצאה של עשרות שנות הובלה בעולמות הוידאו, ולצוות מקומי איתו היה חיבור מיידי. למדנו על המוצרים והפתרונות והתחלנו להבין באופן מוחשי את הפוטנציאל המשותף.

"אין ספק שהמסר Stronger Together הוא המסר הנכון והמדויק ביותר, ואני אומרת את זה כמישהי שנמצאת שנים רבות בעולמות ה tech – כמשתמשת סוף סוף אני מבינה את העוצמה של פתרונות הוידאו. זה אומר שיש הרבה מאוד מה לעשות". 

 
Poly HP
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG