שילוב יוצא דופן של חומרת דגל משתי החברות ימנע סרבול וכאבי ראש לטובת ניצול מקסימלי של הזמן.

אתר SONY

הטכנולוגיה ופתרונות הווידאו המיועדים לאקדמיה ולחינוך אומנם השתפרו פלאים מאז הימים בהם היינו מוגבלים למקרן שקפים, אך עבודה עם לפטופ סטנדרטי ופתרונות AV בסיסיים עדיין יכולה להיות מסורבלת ולגזול זמן יקר.  לחילופין, אינטגרציה והתקנה של מערכות מתקדמות גם היא לא עניין פשוט ולעיתים קרובות דורשת הטמעה מראש עוד בשלבי התכנון של המבנה. פתרון ייחודי המתבסס על שילוב פעולה בין סוני וקרמר אמור להפוך את הסרבול הזה לנחלת העבר. בעוד סוני מספקת את "המוח" ומסך מקצועי מתקדם מסדרת Bravia 4K, קרמר מספקת את עמדת השליטה הייחודית שלה.

 

"המוח" של סוני הוא למעשה קופסה חכמה מסדרת ה-REA בשם  REA-C1000 Edge Analytics Appliance. הקופסה מסוגלת לשלוט במצלמות PTZ שונות הנמצאות באולם או האודיטוריום ומשלבת יכולות בינה מלאכותית עם מציאות רבודה (AR). למשל, אם מדובר באולם גדול, ניתן למקד בקלות את המצלמה כך שתתפוס את פניו של המרצה או מי שיושב בקהל (באמצעות זיהוי של מחוות גוף) ותקרין אותן על גבי המסך בחדר באופן אוטומטי גם אם האדם בו היא מתמקדת זז או משנה תנוחה. 

דוגמה אחרת: אם המרצה כותב על הלוח ומסתיר חלק ממנו עם גופו, יכולות ה-AR יאפשר להמשיך ולקרוא אותו מהמסך באמצעות שינוי של מידת השקיפות (ניתן לראות דוגמה בקישור). לחילופין, ניתן גם ליצור מסך כחול אחורי (Chromakey) בזמן אמת מבלי להשתמש בתחנת עיבוד וידאו יקרה.

 
אביב רון - קרמר
אביב רון (תמונה- קרמר)

עמדת השליטה של קרמר, Control Brainware היא למעשה לוח וירטואלי נוסף שבעזרתו ניתן לשרטט בקלות ציורים להמחשה ולכתוב על מסך נוסף או על חלק מהתצוגה הקיימת (תמונה בתוך תמונה), כך שאפילו מי שיושב בשורה האחרונה לא יצטרך להתאמץ יותר מדי כדי לעקוב אחרי המתרחש. כמו כן, היא מאפשרת לשלוט באמצעי AV חכמים אחרים הנמצאים באולם.

אגב, השימוש במערכת יכול להיעשות גם באופן מודולרי, כך שאין צורך לשלם על תכונות שלא נעשה בהן שימוש. על פי אביב רון, סגן נשיא ומנהל פיתוח עסקי בקרמר, הפתרון המשולב מיועד לא רק לסטודנטים היושבים בכיתה, אלא גם עבור מי שמסיבות שונות נאלץ ללמוד מהבית ולמעשה יוצר סוג חדש לחלוטין של למידה היברידית.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG