אדל ת'ורנטון מחייכת מרגע שאנחנו נפגשים, יש לה סיבות טובות: לפני זמן קצר היא חזרה מפגישת צוות גלובלית שנערכה באוסלו לראשונה מזה שנתיים, ובעיקר מהשמש שממתינה לכולנו בעוד קצת יותר מחודש ב-ISE, בה ל-Synergy Sky מתוכננות הכרזות מעניינות. 

מתרגשים ומחדשים

אדל סיפרה כי היא מתרגשת ממזג האוויר של ספרד בחודש מאי, בו תיערך ISE2022, וכמו כולנו היא מעודדת מנתוני הנרשמים לתערוכה. בסינרג'י סקיי מצפים לתערוכה מעולה בה יוכלו להציג בין היתר את הפתרון שהשיקה החברה לאחרונה – SIP to Microsoft Teams Interop. מדובר בממשק בין מערכות מבוססות SIP לפלטפורמת Teams המאפשר חיוג מכל מערכת מבוססת SIP – אל שיחת Teams.

 

מחברים את כולם

בין אם אתם לקוחות Teams, Webex, Zoom, כשזה נוגע לזימון וחיבור לשיחות סינרג'י סקיי רוצה לדאוג לכם לחווית משתמש אחידה. אדל מוסיפה כי שילוב הטכנולוגיות מאז הקורונה הפך מאתגר היות ויותר ויותר לקוחות משלבים בין פתרונות שונים ונאלצים ללמוד ולהטמיע ממשקים שונים. כאן בדיוק הטכנולוגיה של Synergy Sky נכנסת לפעולה ויוצרת ממשק אחד ואחיד באמצעותו הארגון מתקשר.

 

מחברים את כולם תרתי משמע

כחברה שרואה עצמה אחראית לקישור בין הפלטפורמות השונות, את Synergy Sky תוכלו למצוא בסמוך ל-Logitech, Microsoft, Zoom ו-Cisco בביתן 2, וליתר דיוק – 2-E140. גם ב-ISE הם יהיו החוליה המקשרת. מהיכרותי עם חלק מהצוות – שווה להגיע ולהכיר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG