עיכובים, ביטולים, ציפייה ותקוות מחודשות- הרכבת של ISE2022, תערוכת ה AV הנפלאה, יוצאת לדרך. שוחחתי עם מייק בלאקמן, מנהל ISE ויצאתי  עוד יותר אופטימי 

בלאקמן שיתף על האתגרים אותם חוו בדרך לאירוע הקרוב במאי, ביטולים ושינוי תאריך האירוע, מה ששחק לא מעט הן את המבקרים ובעיקר את המציגים. לדבריו, החשיבות העיקרית מבחינת המארגנים סובבת סביב בריאות וביטחון המבקרים, בגיבוי מלא ובעידוד עיריית ברצלונה בה נערכת התערוכה. עצם קיום תערוכת MWC2022 שנערכה בתחילת מרץ מהווה תמריץ משמעותי ליצרניות המשתתפות וכן למבקרים שהתערוכה תתקיים הפעם ללא שינוי או הפתעות.

שינוי מגמות וחיבור בין מולטימדיה ל-NFT

 

הרבה מאוד דברים השתנו בשנתיים האחרונות, המגמות התחלפו והן משתקפות בועידות השונות שיתרחשו במהלך הכנס; בניינים חכמים, חיבורים לבינה מלאכותית ואנליטיקות מתקדמות, יישומים מתקדמים בתחום הקולבורציה וכמובן מיצגים מרהיבים שיוקמו במיוחד לטובת הכנס. ב-ISE הביאו השנה דובר מיוחד ליום הפתיחה שיעסוק במיצגים בהם משתמשים במיפוי הקרנה והקשר ל-NFT, קשר שהופך הדוק מאוד, יהיה מעניין.

יש משהו עבור כל אחד בסופרבול של ה-AV

בלאקמן הרחיב בנושא מטרות הביקור השונות עבור סוגי האורחים השונים. עבור האינטגרטורים זו הזדמנות מעולה לפגוש את העמיתים פנים אל פנים, לחוות חידושים ולאתר פתרונות חדשים. היועצים שיגיעו יקבלו את האפשרות לשאול יצרנים ישירות ולהתרשם במו ידם ואף לקבל רעיונות נוספים לפרויקטים. עבור לקוחות קצה זו כרגיל חגיגה אחת גדולה, אחרי הכל מדובר בסופרבול של ה-AV בו בנוסף לאווירה הייחודית ניתן לראות, לחוש, ללמוד ולהספיק כמה שיותר.

לשתות את הסנגריה עד הסוף

לפני סיום חזרתי לשאלה ששאלתי את מייק בלאקמן בפעם האחרונה: מה עושים מבקרים על מנת להפיק את המיטב מהתערוכה? בלאקמן השיב בהרחבה כי בנוסף להכנה מוקדמת ורישום מסלול מדויק לפי סדרי עדיפויות, מומלץ לרשום הערות מביתנים שהותירו בנו רושם. אני אישית עושה את זה ואפילו באופן משודרג עם אפליקציית ה'פתקים' שמאפשרת לרשום פרטים שונים, לצרף תמונות וסיכומים. ניהול הביקור מעניק לו ערך גדול בהרבה מאשר רק מעבר בין הביתנים.

בסיום השיחה אני מבין כי את הרכבת שיצאה לדרכה לכיוון ISE2022 אף אחד לא מתכוון לעצור. מחכה לפגוש כמה שיותר נציגים ישראלים לא רחוק מהקאמפ נואו. ניפגש  

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG