תפעול פשוט, חוויה איכותית, אמינות, יציבות, שליטה, ניטור ובקרה- ערכים המייצגים את התפישה של LG בתחום שבו המקצוענות מאזנת בין צרכים ייחודיים למצבים רגשיים. החל מהפתרונות הפנימיים עבור הצוותים הרפואיים ועד לפתרונות שיסייעו בריכוך והנעמת השהות, ואפילו האוויר שאתם נושמים- ראיון מיוחד עם רועי דוריאן, מנהל הפיתוח העסקי בתחום המסכים המקצועיים בחברת LG

בית חולים ממוצע מתמודד עם אתגרים לא קונבנציונליים שרק התרבו בשנה החולפת. תפעול תקין וחלק של כלל המערכות מצריך כלים שתוכננו במדויק לצרכים השונים. סל הפתרונות הרחב של LG עבור סגמנט זה נע בין פאנלים סולריים לייצור, צבירה ושימוש חוזר בחשמל, מערכות BMS- building management systems אשר מאפשרות ניהול מתקדם באמצעות התממשקות למגוון עצום של מערכות, סינון אוויר אשר נדרש בחללים השונים, בעיקר חדרי אשפוז וניתוח, רובוט שעובר בין החדרים ומטהר את האוויר ואפילו פילטרים מתקדמים לסינון אוויר אקטיבי אשר מוטמעים במסכה ייחודית, ועוד לא דיברנו על אמצעי התצוגה…

אינסייד אאוט

בין הצרכים האופרטיביים הפנימיים של הצוותים ניתן למצוא מסכים לחדרי ישיבות בדומה לכל ארגון אשר זקוק לפתרונות וידאו קונפרנס, פתרונות אינטראקטיביים, שידור וכו'. רק של- LG יש את המגניט! שעליו נספר בקרוב. אולם מה שחשוב באמת הם המוניטורים המשמשים כמסכי פענוח רפואי. לא מדובר בחוויית צפייה כלשהי אלא במתן הכלי הטוב ביותר לאותו מפענח שאמור לסכם ולהמליץ. 

חוויית שהות משופרת

הכניסה לבית חולים מלווה בתחושות לא פשוטות ו LG מתבוננת על ביקור המטופלים מתחילתו ועד היציאה הבריאה הביתה. מסכי האווירה הייחודיים, קעורים, שקופים וכמובן סטנדרטיים, מציגים תוכן המנוהל מרחוק באמצעות מערכת ייעודית. החללים הציבוריים מאפשרים הטמעת שילוט דיגיטלי בהם מוצג מידע רב לרבות Way finding ברחבי בית החולים וכמובן תמיכה בניהול התורים השונים. 

לא רק בחדרי האשפוז ניתן למצוא את מסכי היצרנית היות והמטופלים נמצאים גם בחללים מחלקתיים ציבוריים בהם ניתן להציג תוכן שינעים את השהות. ל LG כלי ניהול חדשניים המאפשרים ניטור ובקרה כגון אפליקציה ייעודית, מערכת ההפעלה המוכרת שלה (ה Web OS) ועוד. 

מזמינים אתכם לצפות בוידאו ולהכיר יותר את פתרונות החברה לתחום ומאחלים רפואה שלמה.  

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG