כיצד שינויים בהתנהגות צרכנים משפיעה על שוק השילוט הדיגיטלי. 

ישראל היא אחת המדינות הראשונות שעברו לשלב הפוסט קורונה. אמנם השוק חוזר ונפתח עם חנויות וקניונים, מסעדות ואפילו אירועי תרבות גדולים לקהל המחוסן, אבל עדיין נותרו הגבלות שונות המתעדכנות בתדירות גובהה, ומשתנות בין עיר לעיר.

תמונה - AVM

השנה האחרונה האיצה את שוק השילוט הדיגיטלי (digital signage) בחיי היומיום בעיקר בטלפונים ניידים (קודי QR, יישומים) אבל גם על מסכים גדולים, מקרנים ומסכי לד. בבנייני משרדים משמשים המסכים את העובדים עם הצגת הנחיות משתנות. כך גם בתחום ההסעדה והתחבורה. בנוסף, צצו בעקבות המגיפה פתרונות חדשים אשר משתמשים בפלטפורמת השילוט הדיגיטלי.

מסכים בחלונות ראווה המציגים מידע חשוב כגון הנחיות למבקרים, ניהול התור או משך המתנה מופיעים בקצב מואץ. באירופה וארה"ב שרותי הדרייב-אין נפוצים יותר מתמיד וגם שם אפשר למצוא מסכי שילוט דיגיטלי. לכך כמובן נדרשים מסכים עם בהירות גבוהה המתאימים לתנאי חוץ שהופכים למוצר נדרש בתקופה זו.

מסכי שילוט דיגיטלי אינם משמשים רק להצגת מידע. הם יכולים לשמש גם לאיסוף מידע באמצעות חיישנים (תנועה, מצלמה) או בסיוע המשתמש. איסוף מידע נדרש יותר מתמיד מפני שנתוני שימוש מהעבר הפכו לא רלוונטיים במציאות המגיפה, עם הרגלי תנועת צרכנים שונה לגמרי. לדוגמא לא רק שעלתה ההעדפה לעמדות שירות עצמי דיגיטליות שהחליפו נותני שירות, אלא שכל תנועת הצרכנים במרחב השתנתה.

התחזית לשנת 2021 היא שחוסר ברכיבי המחשוב (בעיקר מעבדים) המשמשים בשילוט דיגיטלי יחד עם עליית המחירים בשירותי הלוגיסטיקה יביא לעליית מחירי החומרה ולחוסר. 

זהו תרגום חופשי של כתבה מאתר ISE, של Florian Rotberg, Managing Director of invidis consulting and Content Chairman of ISE’s Digital Signage Summit

לפרטים נוספים ניתן להירשם להרצאה של פלוריאן רוטברג אשר יסקור את הנושא וירחיב על פתרונות למצב החדש. זאת במסגרת תערוכת ה ISE הנערכת במתכונת מותאמת קורונה.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG