כל שלט דיגיטלי שלישי ויותר בעולם הוא של סמסונג, לפי IDC (תמונה: Pexels)

 

סמסונג (Samsung), לפי חברת מחקרי השוק IDC, מובילה בגדול את שוק השילוט הדיגיטלי הגלובלי, ואף הולכת ומעמידה את האחיזה שלה בשוק הזה.

לפי הדו"ח לרבעון השני של 2018 שפרסמה IDC סמסונג נהנתה ברבעון השני מנתח שוק של 33.9%, הרחק מעל LG עם 8.5% מהשוק ומעל גודוויו (Goodview) שעלתה למקום השלישי, לעומת הרבעון השני של 2017, עם נתח שוק של 8%. במונחים של שנה לשנה הצליחה סמסונג להגדיל את המכירות שלה בשלושת החודשים שבין אפריל ליוני 2018 ב-21.1%. הגידול של גודוויו היה אף משמעותי יותר ועמד על 30.4%. באותה תקופה, לעומת זאת, סבלה LG מירידה של 8.3%, וגם NEC שבמקום הרביעי ירדה, אם כי בשיעור מתון יותר של 5.4%. נתח השוק שלה עומד על 7.4% לעומת 9% ברבעון המקביל בשנה שעברה.

בסך הכל גדל השוק ב-15.9% ברבעון השני של 2018 לעומת הרבעון המקביל של 2017, ובמהלכו נמכרו 871,323 יחידות שילוט דיגיטלי. כן יש לשים לב שהשוק הופך להיות מבוזר יותר עם יותר שחקניות, וזאת לאור העובדה שהיצרניות שמעבר לחמש הראשונות תופסות כבר 36.2% מהשוק, ומציגות עלייה של 22.4% לעומת רבעון שני ב-2017.

ההערכה של IDC היא ששנת 2018 תיגמר עם מכירה של יותר מ-3.5 מליון יחידות שילוט דיגיטלי, ועד 2020 תגיע הכמות לכדי 4.4 מליון יחידות.

מעכר לכך ציינה החברה כי הרזולוציה 1920×1080 פיקסלים נותרה הפופולרית ביותר, ובמקום השני נמצאים מסכים עם רזולוציה של 3280×2160 פיקסלים כשמסכים אלו זכו לצמיחה של 397% במונחים של שנה לשנה, מה שכנראה מצביע על שינוי, ובקרוב. גדלי המסכים שזכו לראות גידול חזק בביקושים הם 32 אינץ' רחב ו-43 אינץ' רחב עם גידול של 44.1% ו-107.3% בהתאמה בהשוואה לרבעון השני של 2017.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG